Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Game tengah malam!!!



Malam2 cmni rutin aku sebelum masuk tidur ialah temankan laki aku main game LOL..mengantuk tu tak payah nak cakap la..tapi aku rasa happy bila tengok dia menang game tu..kiss la upah dia bagi aku..hahaha..setiap kali menang..tengok gelagat dia yang lucu tu..boleh buat aku tersenyum sorang2..kadang ada yang bertanya "boleh kau tahan suami kau main game 24 jam..xbosan ke?"...bagi aku..aku lebih suka tengok dia happy bila dia buat apa yang dia suka..lagipun dia main GAME je pun..bukan dia keluar 24 jam tak balik ke..bukan dia GAME PEREMPUAN ke..dia main game tu depan mata aku..so aku tak rasa benda yang dia buat tu salah..Bosan??? Yang tu memang aku akui..kalau dah setiap hati temankan dia mengadap game tu..rase BOSAN tu sampai ke tahap nak termuntah-muntah..hahaha..sumpah aku cakap..bukan aku saja2 cakap ni..memang WUJUD la ayat "jemu/muak/bosan nak termuntah2".. sebab aku sendiri alaminya..pening mengadap benda tu..tapi dah tu hobi laki aku..aku ON je..lagipun benda tak salah pun kan.. :)5
Dari sebelum kahwin dah memang hobi dia main game LOL tu..jadi aku tak boleh terus nak stopkan dia dari buat apa yang dah terbiasa dia buat..bagi aku macam tak adil je..biar la dia buat apa yang boleh buat dia happy selagi benda tu tak menjejaskan hubungan kami..insyaAllah awal tahun depan baby kami bakal lahir..kalau HERO yang lahir..nampaknya jadi GENG GAME LOL ayah dia la jawabnye..hehehe..xsabar rasenya nak tunggu baby tu lahir..nak tengok cmner gelagat suami aku tu melayan budak2..ANAK SENDIRI..kalau dulu salu layan anak orang je kan..perasaan tu lain bila melayan kerenah anak sendiri...hope dia dapat jadi ayah yang baik..AMIN :)
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: