Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

Tidak sabar menunggu kelahiran anak sulung

Photobucket

seperti manusia normal..seperti wanita-wanita lain yang sudah berumah tangga,yue juga inginkan seorang cahaya mata..dan SYUKUR ALHAMDULILLAH yue telah diberi rezeki yang yue tunggu-tunggu setelah sebulan berkahwin [bulan4/2013] yue telah disahkan mengandung..tu lah berita paling gembira buat kami berdua..pasangan mana yang tidak inginkan zuriat kan?..hehehe...yue bersyukur sangat2..sekarang sudah masuk 3 bulan lebih kandungan yue..alhamdulillah bby dalam keadaan sihat..cuma ibunya je yang kurang sihat,sebulan beberapa kali diserang demam,batuk,selesema..tapi takpe..mana ada ibu tidak sanggup harungi semua tu kan? dah itu yang ditunggu-tunggu,sanggup atau tidak,memang terpaksa harunginya dengan penuh sabar :)

orang paling tak sabar suami yue la,dia paling happy,nak anak lelaki katanya,senang nanti bila dah ada ADIK LAGI,dia sebagai abang boleh jaga adik-adik dia..amboiiii..belum apa-apa dah fikir nak anak lagi yeeeee....hehehe..dia sweet sangat,insyaALLAH dia akan jadi seorang bapa yang baik,insyaALLAH..amin :)

Antara tanda awal sebelum yue tahu yue hamil,suami yue awal-awal lagi terkena alahan,seharian muntah-muntah je..bila dah tahu yue mengandung,bukan main lebar senyuman dia,sanggup tahan mual,sanggup tahan sakit dada,sanggup demam,aku demam dia yang susah hati...haisss...setiap ibu mengandung memang ada alahan tertentu kan?..yue pun ada..jom yue kongsi dengan korang :)

ALAHAN : 

Batuk yang berlarutan
Demam yang kerap
Badan panas bila tengah malam

MENGIDAM : 

Tomyam
Sambal belacan
[kalau xde memang tercari2..harus ada :)]

yue akan cuba jaga kandungan yue baik-baik...insyaALLAH :)


No comments: