Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

Audition dance kat farley

1 comment:
Photobucket


Hari sabtu ni di farley akan mengadakan satu auditio dimana mencari bakat nyanyian,menyanyi,silap mata dan sebagainya...dan hasben aku pulak ambil bahagia tarian..salunya dia akan mengambil bahagian group..tapi kali ni dia ambil secara solo..ye lah semua kawan2 dia bz je...ada yang bekerja..ada yang dah berkahwin..semuanya tak dapat nak focuskan pada bidang tarian lagi..sekarang ni hanya suami aku je yang aktif dalam bidang tarian dan aku sebagai isteri aku sentiasa memberi sokongan 100%

so good luck sayang..do your best!!!!!