Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

kami boikot johan raja lawak!!!!!

Photobucket


Aku takde la nak boikot si johan ni...walaupun suami aku orang SARAWAK..dan sekarang aku memang tinggal kat sarawak,aku tak rasa johan betul2 maksudkannya..biasalah manusia sentiasa melakukan kesilapan..kadang kala lepas dah buat SALAH baru PERASAN perbuatan tu salah kan?..nama pun manusia..insan yang lemah..TAPI sila la ambil pengajaran bila dah jadi macam ni,jangan pulak MASUK TELINGA KANAN KELUAR TELINGA KIRI...ambil sebagai pengajaran untuk kita berubah kearah kebaikan,kadang MULUT tu kena hati2 nak HEMBUS,jangan main hembus je,kang dah jadi macam ni..tak boleh salahkan orang sarawak kalau diaorang marah dengan johan,memang patut pun..tapi kita sebagai manusia biasa siapa kita nak hukum orang?..sampai nak ugut bunuh orang??..kita ada ALLAH S.W.T kan?..kita maafakan je dia,ALLAH S.W.T tahu la macammana nak hukum ciptaan-NYA..

Kepada JOHAN : lebih baik rasanya johan mintak maaf secara terbuka kepada orang2 sarawak..kalau bab MULUT ni boleh BINASAKAN BADAN..haaa..bukan diaorang je MARAH..ALLAH S.W.T pun marah..jadi minta maaf kepada mereka dan BERTAUBAT lah dari berkata-kata "kesat/perli" kepada orang lain..dah tengok akibatnya kan?..so??..tepuk dada tanya selera :)

No comments: