Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Eh...yuyue kan?..lain bila bertudung

بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


Awak yuyue kan??eh..lain lar bila awak bertudung

maaf..apa yang lainnya?...bila yuyue pakai tudung,muka yuyue berubah menjadi angelina jolie?wahhh!!!..cntik kot!!!...hahaha..perasan jap....dah tuh,apa yang berubah?..yuyue tetap yuyue...juz berubah imej yang lebih baik...tak oke ea?..TAK LAWA ea?<-- maaf..sila muntah hijau serta merta :)..owh...bukan yuyue nak memuji diri sendiri..tapi dye yang ckp cmtuh

awak cntik bertudung,tapi lagi cun kalau tak bertudung,coz da terbiasa tengok awak tak bertudung...nampak lain cikit..lama-lama oke lar kot..

adewh..boleh pulak macam tuh??..owwhh..itu maknanya member lelaki yuyue tuh lebih suka tengok perempuan yang tak pakai tudung lar ea???..SEMUA lelaki macam tuh ea??..owh..<---- ini sekadar bertanya..jangan terasa hati atau pedal okeh...ilek2 sudaaa.. :)

Perlu ker yuyue tunjukkan korang pic-pic yuyue yang tak pakai tudung kat cinie??..tak perlu lar kot kan...rasenya gambar bertudung itu lebih baik...yup..memang banyak gambar2 yuyue yang tak pakai tudung dalam belog nieyh...alaaa..tuh dulu..time hingusan..sekarang da MATANG..perlu fikir DOSA dan PAHALA sendiri...yuyue nak berubah..sepatutnya cakap larh

"wah..kau dah berubah ea?..alhamdulillah..kan cntik bertudung"
"wah..nampak sopan kau..kalau mak aku tengok..gerenti nak buat menantu terus nieyh"
"eh..yuyue ea?nmpak lain kau bertudung,bagus lar..berubah kepada imej yang lebih baik..aku suka!!"

haaaa..kan sodap den dgr..dari duk cakap tak pakai tudung tuh CANTIK..elok ckp yang bertudung itu JELITA..baru padan..tak gitu bang?...<-- eh..perkataan JELITA itu bukan tertuju pada yuyue yer..tapi kepada SEMUA YANG BERTUDUNG..bukan cakap yang tak bertudung tak cntik..tak lawa..semua pown lawa...haaaahhh!!!ape-ape jer lar..yuyue dah melalut...

yuyue selesa bertudung...PANAS??..kalau nak cakap panas,rasenya orang yang pakai skirt lagi panas kot..mane tak panasnya,terdedah dengan cahaya panas matahari..tak gitu??..ini pendapat masing-masing..sesiapa pown boleh berubah..berubah kepada yang lebih baik,atau sebaliknya..kita diberi pilihan...pilih guna akal,jangan pilih guna nafsu..faham kan??..coz yuyue pown pernah tak pakai tudung,yuyue pown pernah buat salah..sekarang pown salu buat salah..MANUSIA sentiasa buat silap..tapi belajar lah dari KESILAPAN itu...tol tak?..ehehehe..yuyue tak ckp yuyue nie budak baik tau..and yuyue pown tak ckp yuyue nieyh budak jahat giler!!..kite bersedang2 aje..belajar,belajar,belajar untuk memperbaiki diri dari hari ke hari...peace! :)

Follow belog nieyh sekali yooww!!
Photobucket

5 comments:

Hizami Rahim said...

hehe. bagus la. :)

**NH-Nurul Hidayah** said...

haaa..yg nieyh suke..ehehehe..:p

abglan said...

Lelaki yg gatal, suka mintak dan cakap pelik2. Elok le bertudung, ringan beban calon suami nnt..:)

**NH-Nurul Hidayah** said...

abglan: eehhee..betol2...:)

cik najihah said...

em..act bertudung tu lagi manis..
tapi tu semua atas kehendak mmasing2..
berubah kerana Allah