Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Awak sudah berpunya?



بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Akim?..sape ea?..takder link belog pulak tuh...akim...akim...hurmmmm..akim AF eyh???uwaaaaaaa...kalau lar betol kan?...ehehehehe..wat yuyue senyum sorang-sorang jer dia eyh...jangan salah faham tau..bukan senyum2 kambing perasan CUN,tapi tang "dah berpunyer?"..haaa...yang tuh soalan cepumas tuh...nak jawab tak nak??..nak jawab tak nak??..nak tak nak??...oke2...tak payah nak berahsia-rahsia..yuyue sememangnya sudah BERPUNYA....oke...sudah terjawabkan?

sebenarnya kalau betul awak (akim) salu pantau yuyue dari dulu..banyak entry cintan-cintun,jiwang karat dalam belog yuyue nieyh berkaitan dengan laling yuyue tuh...BANYAK kot!!!...sekarang jer yuyue da kurangkan bercerita berkenaan CINTA lam belog nieyh...coz yuyue da pernah kena KUTUK oleyh ANON coz selalu buat dye muntah pelangi bila baca entry jiwang yuyue..

"HARI-HARI CERITA PASAL PAKWE KAU JER..MCM ORG LAIN TAKDER PAKWE" 

haaa..lebih kurang cmtuh lar ayat ANON tuh bagi..power tak??...hahahaha..sabor jer laaa...macam aku tulis suruh kau baca!!...oke..ilek2 :)

Follow belog nieyh sekali yooww!!
 Photobucket

6 comments:

akim said...

haiya..sudah berpunya..bukan isteri orang lagi kan?jadi masih ada peluang..

**NH-Nurul Hidayah** said...

errr...tak boleh...ehehehe...yuyue nak dia jer :)

Lady Diana @ Lat'z said...

jodo di tangan Tuhan..kita hanya mampu merancang..Tuhan yang menentukan..(O.o)

**NH-Nurul Hidayah** said...

tapi kalau boleh nak NAN jer:)

Nash said...

haha, xpe lah yuyu, bia je anon tu. senang je, kalau taknak bace entri ttg bf yuyu, spttnya dia takyah la click kan bila ada entri yg jiwang2. tunggu je next entri yg xjiwang2, baru bace. anon ni semua benda dia nak kritik, hehe..

10 HAIWAN PALING GANAS DUNIA:
http://nashfahrenheit.blogspot.com/2011/08/fakta-10-haiwan-paling-berbahaya-di.html?utm_source=BP_recent

**NH-Nurul Hidayah** said...

ehehe..tahu takper..ader je yg dia tak puas hati...hurmm :(