Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**nk berkawan pown susah**

ape nk jadi ngn manusia2 yg suke der sifat dengki kt owang laen?y nk jelez2 ngan kelebihan org laen??y xtgok kelebihan org laen tuh sebagai "ikon" tok kite jadi same "taraf" ngn dye??entah lar..yg aku nk citekan sekarang nieyh sal fwenz aku sendiri,yg aku syg,yg aku "puja",yg aku percaya giler2..last2 dye tikam aku dari belakang.."menabur" fitnah sal aku kt org laen,ape yg ko dapat?????..okeyh..mybe ko leyh wat org yg ko hasut 2 bencikan aku,tapi ko xkan dapat wat "org yg ko suka" bencikan aku,coz dye lbeyh kenal ko,perangai ko..se "jht"2 aku,xpernah aku nk buruk2kan kawan aku..BFF aku sendiri..ouccchh!!!selame nieyh aku anggap ko larh bff aku,p sekarang ko da cm NERAKA JAHANAM bg aku!!!..aku xsuke ckp benda2 kasar cmnieyh,p oleyh kerane ko nieyh busuk hati sgt,memng sesuai gelaran 2 ngn ko..sory babe,anggap jerk ko xpernah kenal aku,n aku xpernah kenal ngn ko...

bf ko org pertama yg aku syg sebelom nan,n aku xpernah terfikir pown nk rampas dye dari ko,dye datang pada aku???salah aku???..nop!!!!tye dye per yg "xkene" ngn ko,xder kelebihannyer aku nieyh,juz aku "pendengar" yg baik bg dye,ko der tye pe dye suke n xsuke???ader ko ambik peduli sal dye bile ko sendiri dapat tahu yg dye tahu ko kuar ngn laki laen???ko hanye wat bodo..y dye xcite sume 2 kat ko???..coz bg dye ko hye "gf"..nop "special gf"..aku berlagak????ko xlayak nk menilai aku,coz ko bukan bff aku lagi..bg aku ko xpernah wujud!!!!...ko knl aku sape,cmner perangai aku..lau org baik ngn aku,seribu kali ganda aku baik ngn dye,tapiiiiiii.............................aku xnk ckp lebeyh2..xde sape yg perfect lam dunia niey..setiap kelebihan ader terselit kelemahan..xsgke kn???...............................

p/s : setiap kelebihan ader terselit kelemahan

2 comments:

AiDa AzRyN said...

btol tu.. every human is not perfect..

saba k... lau dia xnak kawan dgn u dah.. masih ramai lagi yang nak kawan dgn u an? hmm.. :)

ignore j dia..
namo sedey k.. :)

Sembang2 wif Yuyue said...

cedeyh sgt u..selame niyh i puji2 dye depan kawan2 i..tp cmnieyh dye balas..i xmintak pown dye blas per yg i puji2 dye..hurm...tengs aida..love u owez..;)