Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Takot tapi Suka**

Kisah aku sgt2 cedeyh mlm nieyh..uwaaa....T_T..nan da marah aku coz JELES...hurmm..aku juz komen2 jerk ngn member fb aku..salah ker???..aku cuma nk kenal2 ngn member bru..aku tahu dye jelez coz sygkan aku,terlalu sygkan aku..aku xsalahkan dye,puas aku memujuk dye tetap majok!!!..;(..aku da xtau nk wt cmner ag da..HELP ME!!!HELP ME!!!.aku sygkan dye,syg sgt2...p dalam takot2 aku sebenarnye suke tgok dye majok,tgok dye jelez..wink3**..dye ckp yg dye rase cm nak giler!!!dye rase geram tgok aku duk komen2 ngn fwenz aku,tercenyum aku sorang2(padahal lam atiy takot giler)..walaupon aku tahu dye sayangkan aku,p aku "SUKA" wt dye jelez,suke sgt2!!!..kadang2 smpai nk BREAK..ouucchh!!!...p aku tahu,dye xkn putus ngn aku,..jaht an aku??..ehehe..p aku tol2 syg dye..


"Jantung Aku Rasa Nk Putus! X Faham La aPa D Maok gik.. DAmn iT! FACEBOOK JAHANAM!."
.
.
.
V

haa..tuh ayat yg nan post kt dye nyer wall...marah sgt dye tuh..jgn marah kt FB,FB xslh pown syg..ehehe..dun worry syg,selagi cyg ngn abg,n selagi abg perlukan cyg,cyg akan salu ngn abg..rilly luv u..damn much!!!..

p/s :  Follow your heart, but be quiet for a while first. Ask questions, then feel the answer. Learn to trust your heart...

No comments: