Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**akibat mimpi buruk,ku terjaga kul 3 pagi**

perhhh!!!!..da kul 3 pagi,mate still "membesar"..gara-gara mimpi buruk aku terjaga dari lena ku..ceewwaaahhh!!!..hahahaha....aarrrggghhh!!!!!!!!..xtau nk wt per,terfikir nk update blog..nah..layan cite aku...next.....................>>>     
.
.
.
BoWrInK
.
.
tAhAp
.
.
cIpAn
.
.

uwaaaaaaaaaaaa..........aku xpat titow!!..da titio da td,aku mimpi terok gilerrr td smpai aku terjaga n menanges sorang2...adeyh..menakotkan..sume da titow,cume aku jer yg terkial2 sowang2 sekarng,..weeee..salunyer kat umah niey cume der aku n 2 putera aku(adewk qu yg kacak..ahahaha),tapi ari niyh tunang adewk aku pown tumpang titow same,sebilik ngn aku..sekurg2nyer xder larh aku tkot agt..ader teman ler katekan,tapi dye pown da titow..aiiyoopp..haha..per aku tgh wat sekarang???
.
.
.

xtiviti aku dipagi bute(rite now)
*duk baring2,tergolek2,terpinge2,terkial2..hahaha..
*Menaip..menaip..n terus menaip..merepek,merapu at my blog(hobi aku duk merepek sorang2..hahaha..opsss..bukan gila okey..)
*edit pic aku yg xseberapa nieyh,yg chomot kci comey,yg hudoh kaci lawa..hahaha..edit jerk lebeyh,lawanyer x...
.
.
.

inilah rupe aku bile aku naik "gila" coz kebosanan..hahaha..agak kelakar + chomot,da edit2 cikit bg lagi chomot n inilah HASILNYA..:

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
hahahaha...kelakar seyh,kaler2 lagi tuh..bile tahap keboringan da melampaui batas,ini larh jadinyer,adik aku ckp aku nieyh pelik bak lady gaga...hahahaha.ape2 ajerk ler..yg penting aku heppy n xkco idup org laen..hak2..wink3*

No comments: