Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**ejol chomot my new fwenz**

Next........................>>>>>

hahaha..niey agiy sorang fwenz aku yg cute lai poyoo..hahaha..kan aku da ckp,sekarang musim post2 sal fwenz,so aku "menggila" da sekarng..udak uchuk nieyh pown aku baru kenl,tapi da cm bertahun2 kenal,nice,cute n yg paling penting dye nieyh NOTY..hahaha..sonok chatt ngn dye,p line xokey sgt larh,kejap on kejap off..menci2!!!..ehehe..udak cute nieyh sepupu c kabeer (bey) si encem boy tuh,mule2 xtau plk dyeorg nieyh der kena mngena,nasib ler aku xkutok bey tuh lebeyh2..lau x......MATI!!!..hahaha..eh2..xder larh,ner der aku kutuk2 org..xbaik lorh..haahhaa..okey2..meh aku perkenalkan udak uchuk 2..jeng..jeng..jeng...






p/s : nk add udak uchuk nieyh??nah klik jer kat name nieyh


No comments: