Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Blog Award for follower--->111**



oleyh kerana hari nieyh tahun baru..so aku agak baik hati nk HADIAHKAN award untok follower aku yg ke 111..agak unic num 2..aku suke..ngee~~sempena tahun 2011..so aku ambik num kt belakang ajerp yerp (111)..ehehe..so sila ambik award yg xberapa cntik tapi ikhlas nieyh b'serta soalan2nyer sekali..wajib jawab yer..lau x ketok dahi 2 kang..ehehehe..;))

-----intro dulu please,baru jawab soalan2 tuh----

soalan pertama : "dalam banyak3 warna,warna ape yg boleyh wat awak rase tenang n heppy??
soalan ke 2 : "antara ciri-ciri lelaki/perempuan yg kamu inginkan untuk jadi bakal suami kamu??"
soalan ke 3 : "dalam banyak2 benda yg berlaku dalam  "alam" percintaan korang,perkara per yg leyh wt korang giler2 naek hangen"
soalan ke 4 : "apa yg awak hajatkan dalam 5 tahun akan datang??"
 
dan last : "ucapan kepada pemberi award"
 

--DONE--

2 comments:

athirahothman said...

ahaha . waaaa . lucky2 . kashamnidaaa :3 . akan atie jawab secepat mungkin sbb atie da blek uitm then wireless nye tersanad lhaa lambat . kashamnidaaa .

athirahothman said...

cik yuyu . atie da jawab soklannnnn

http://atienothing.blogspot.com/2011/01/diberi-award-oleh-pemberi-award.html