Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Hujan ---> Banjir**

maaaakkk!!!..suda bnjir lorh..kuar2 umh jerp tgok2 kawasan umah aku da jadi pulau..ngaaa~~ingtkan aku bermimpi t'sedar kt sebuah pulau (bgun titow ari nieyh kul 11.30 dek kerana hujan..sodap titow weyhh..maiaahaah)..waaa..nsib air xnaek smpai lam umah..lau x mati aku titow lam air..haaiiyyoop...hujan..hujan..hujann..dari pagi kelmarin hujan xhenti2..da nk beku aku dibuatnyer..terguling2 lam kaen selimot (cejok ler kononnyer)..mandi pown HARUS mandi air panas..lau x,smpai pg esok pown aku xkn mandi..miahaha..weetttt!!cejok doe..cm mandi ngn ais lark..cejok bangat...p tipu lar lau aku xmandi smpai stu hari an..PENGOTOR lorh 2 namenyer..aku maen redah ajerp..jnji aku BERSIH dari segala VIRUS2..musim2 hujan nieyh kne berhati2 cikit..mandi nk kne lame2,bersih2..lau x t cepat jerp dapat virus DEMAM..aku nieyh antibody xberapa kuat sgt..p sewel jgk duk mandi hujan..miahahaha..aku memang suke hujan!!..RAIN (my name is rain)pown aku suke..haa???alaaa..rain lorh..yg cute2 2..pelakon full house 2..agagaga..cumel kan2??cute bgt dye..lau lar aku dappaaaatt~~~~..eh2..jap2..da lari topik nieyh...addoooiiyyaaa...pape pown hari hujna ler hari yg paling AMAN..

xtau ler nape,memang dari dulu agy aku suke ujan2..lau time sekolah dulu,time2 hujan ler paling aku rajin stdy n rajin titow..agagaga..alaaarr..korang pown cmtuh an2??jgn nk tipu larr..DOSA auuu...ngee~~..smpai ler aku besar da 23 tahun da sekarang..memang aku suke HUJAN..betol..aku xtipu..betol..der sekali tuh aku ckp " waaa..yeayea nk hujan..suke2!!!"..adik aku menyampuk ckp " kau nieyh da knpe?boleyh suke plak hujan tron..org laen mintak jaoh,ko mintak dekat2 palk.."..miahahaha..der aku kesah???adeyh..da tua da aku..hurm..cepat sungguh masa berlalu..alaarr..jiwa aku still muda agy..miahahaha..;p....okeyh lorh...da g mandi..agag...yurp..aku baru nk mandi...weee~~~..daaaa...happy new year yup u allzz!!~~

---DONE---

No comments: