Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

** Heppy New Year!!azam baru??apekah??ngaaa..;p **

"HEPPY NEW YEAR!!!"

heppy new year u ollzz...uwaaa...tahun baru maknenyer nk kne ada "azam" baru lar kan2??..hurm..azam aku??kahkahkah..(terguling2 entah paper...biol coz xpat nk smbot taon baru..mereng..)cm lawak jerp azam aku..nie ha..azam aku tahun 2011..aku der azam baruuu..nk kempiskan pipi aku yg da cm kueh pau nieyh..mula susun jadual tok DIET!!..xmo ponteng2,kne jge makan..makan sayur banyak2(bukan mam rumput yer anak2)..minum air suam banyak2(jgn smpai peyot kembong plak)..bersenam tiap2 hari,lompat sane,lompat cini..terkinja2 sane,terkinja2 sini..time mam ...hanya smpai kul 7 petang shj(bukan makan selama 7 jam yerp)..caiyok2!!...miahahaha..sape2 yg azam dye lebeyh kurang jerp ngn aku,amat2 dialau2kan tok join kelab aku.."kelab kuruskan pipi"..haa..bukan kuruskan badan yerp..pipi shj...coz pipi aku nieyh da tembam semacam jerp..taakkoott!!~~...mak oi..lau gunung berapi da lame meletus pipi aku haa..tp xper..caiyok2!!!..yuyue!!hang leyh wt..hahah..amboi2 nyaahh..bersemangat ko eh pg nieyh..ofcoz lerh..aura tahun baru lar katekan..kuang..kuang..kuang..

dan satu agyh azam aku tahun nieyh..azam aku nieyh khas tok my beloved nan jerp..aku nk setia ngn dye sorang!!..xmo nakal2 ag dah..only him!!..cyg syg abg gilak2!!sik bulak!!..;))..
p/s : addoooiii azam yg lepas2 lom tertunai agy da der azam baru..ngee~~ xper2..da der lam planner..dun wurry..satu2 keyh..jgn gopoh..miahahaha...

haaa...per azam kamo2 sume??..;p

--DONE--

1 comment:

Aida Azryn said...

Happy New Year yunk! ^^