Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++AWAL perkenalan aku ngn NAN++



WEE~~~ ADENAN ALIMIN..wink3*

Haaaaaaaaaaaaaaa...sal nan ag..cikit-cikit sal dye,cikit-cikit sal dye..wakaka..suke atiy larh..lalaaaa...haaaha..2 lar jdinyer bile da giler bayang..ish3x..susah gak an lau jadi cmnieyh..=)..aku sayang sgt2 kat dyer!!syg sgt2!!!damn much!!!!y???bcoz dye xhenti-henti CINTA kan aku.dari dulu sampai lar sekarang...n aku pown same..hik3..wink3*..nieh da masuk 3 thun kiteorang kapel,memang pernah PUTUS,tapi xpayah lar kire an coz kiteorang da BERSAMA semula.

Nak dijadikan cerita alkisah kiteorang nieyh mula2 kenal,aku dulu suke main tagged,yer lar an dulu aku nieyh xreti sal FACEBOOK coz aku xpernah bukak n ambk tahu pown sal benda2 nieyh coz bz blajar jerk,n aku der tergerak hati nk wt tgged coz aku der jgk ushar2 member aku duk syok jer STUDY tagged,aku cm tertarik jek..n aku pown mule lar maen2 tagged nieyh,mybe gak memang jodoh aku ngn nan,aku pown mule lar cari2 member2 lam toh,konon2 n tambah kenalan baru larh kan,p aku lupe aku or nan yg add dulu,lagi pon benda nieyh da lame dar an,p yang aku ingt kiteorang nieyh memang kecoh giler lam tagged tuh..hik3..mula2 kenal malu2 agiyh,p bile da lem2 kenal,da komen2 pic,mule larh merapu xhabez..aku rase selesa ngn nan nieyh,kiteorang salunyer habiskan mase kt YM,salu sembang2 kat ctu,pandangan aku pada nan time tuh :

*sempoi
*kelakar
*selamber
*comel

Aku memng selesa giler ngn dye,leyh dikatekan hari2 jgk lar aku ym ngn dye,n acap kali jgk larh au xtitow chatt ngn dye..hahahaha..memng bez giler,aku xtitow pown xper bile da ym ngn dye,langsong xrase boring..yer r,cmner nk rase bosan,lau sepanjang kiteorang chatt tuh de duk melukis n maen teka2 jerk..ehehehe..n kalau korang nk tahu,der 1 hari tuh aku xtitiow chatt ngn dye,n lam mase tuh jgk lar aku dengar "benda" tuh mengilai...uuwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaa...takot giler aku time tuh,da lar sume member2 da balik kampung,lam bilik tuh tinggal aku sorang jerk,aku xtau time tuh kol bape,p mybe lam kul 3 or 4 pagi,macm2 bunyi pulak tuh..p oleyh kerane aku memang gile2 syg kt nan,aku duk jer depan laptop  terus jerk chatt ngn dye..yup!!!aku mengaku,time tuh memg aku syg giler2 kat dye,p dye time tuh mybe dye lgsong xder perasaan at aku,aku pown xder gtau dye perasaan aku,uwwaa...senyap2 sudaaa..hahaha..aku chatt ngn dye sampai larh k pagi,xngantok?????memng ngntok time tuh,tapi bile da out from ym.muler lar megantok giler2..hhaha..hari2 aku kan chatt jerk ngn dye n sampai lar satu tahap uh kteorang RASMI jdi kapel,hik3..wee~~,aku heppy knl n kapel ngn dyer,p kadang2 dye bz jerk.dulu dye tuh der kumpulan shuffle,pandai dye menari..aku memang suke lelaki yg cm tuh,lelaki yg xtive,p sekarang dye da x xtive kowt,coz aku MARAH!!..y aku marah??sedangkan td aku ckp aku suka???..salah satu sebabnyer ialah dye XDER MASA tok aku,duk sibuk ngnn kumpulan shuffle dye jerk..hurmm.p sekarang,MASA dye hanya untuk aku,hanya untuk aku!!!!eheehehe..aku syg sgt2 kat dye!!!sampai bile selagi dye sayang n perlukan aku..wink3*

kata-kata aku untuk mybeloved NAN

*cyg syg abang!!kamek syg kitak gilak2!!!
*cyg janji akan syg abg sorang jerk selagi kite bergelar "kaple" n akan salu wt abg heppy!pwomiz!!!..wink3*
*cyg CINTA kan abang sepenuh hati cyg..benar!!sik bulak2!!..ehehe

No comments: