Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++H.U.J.A.N++

uwaaaaa....muke kecian...hudoh nyer!!!!!!!!!!!..hurm.

Wewww...agak lebat hujan arieyh nieyh,dari semalam agi hujan xhenti-hinti..adakah ini tanda nk BANJIR??ohhtidak!!!aku paling xsuke lau banjir.coz aku der bberapa pengalaman pahit tentang banjir nieyh..hurm...cejok!!cejok!!cejok!!malas pulak nk madi awal2,ley beku aku tih,so aku bangun n teruz update blog,arie nieyh hari minggu n xtahu nk wt per,membute je sampai ke tengah ariyh tih..hahahah..cuaca yg agak bez,hujan..hujan..hujan..n hujan..waaaa...time hujan nieyh xtiviti yg paling best ialah TIDO..ha??TIDO???..alarh,xpayah nk heran larh,bukan aku jerk yg suke titow time musim hujan nieyh,korang pown same kan??kan?..hahaha..nieyh pown duk landing2 atas katil..YA ALLAH malas betol aku nk bangun nieyh,SETAN per yg duk baring atas tubuh aku nieyh sampai berat sgt nk bangun,hurm...aku sebenarnyer blurr nk update blog nieyh,xtau nk tulis per,korang xterasa ker per aku tulis nieyh mengarut??hahaha..aper ajer lar yer,da tau blurr nk update per ari nieyh,nk jugak menggatal update...haaa..sekarang pown korang tengah pening bace post aku arinieyh kan2?hhaaaa...eh!!aper yg aku merapu di pagi bute nieyh???aiyoopp..mybe time aku tok sambong tidow balik..uwaaa..tidow..tidow.n tidow.. d(+,+)b zzzzZZZZZzzzz

No comments: