Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++copy n paste from my heart++


uwwwwwaaaaaaaaaa...cejok sungguh pagi nieyh,hujan.hujan.n hujan..xhenti2 dari pagi kelmarin,lau 2 hari lagi cmniey alamatnyer BANJIR lar,ambik peti yg da rosak kt stor belakang umah wt bot..ahahahaha..
pagi yg indah????tiap2 hari pown indah..y??bcoz tiap2 pagi aku akan dapat msg from him n ucp "selamat pagi syg"..hik2..so sweet..aku tahu sume orang yg tengah HANGAT berchenta akan mngalami situasi yg sama..kan2??..tapi perasaan 2 laen au,laen orang laen caranya..ehehe..lau leyh lam blog nieyh hari-hari pown aku nk cite sal dye,y??bcoz dye tuh special sgt2 wt aku,..

*setiap kali mata aku terpandang orang lain,aku npk dye,
*setiap kali aku berfikir,terselit wajah dye,
*setiap kali aku bernafas,ada nama dye,
*setiap kali mulot aku berkata-kata akan ada nama dye yg disebut,
*setiap kali hati aku berdegup trdapat chenta untuk dye..

ayat-ayat agak jiwang d ctu..ehehe,ayat nieyh bukan aku curi dari ner2 artikel,tapi yg aku copy dari hati aku n aku paste kat cniey untuk share ngn korang..slagi dye perlukan n chentakan aku,selagi tu larh aku akan perlukan n chentakan dye..

No comments: