Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

Majlis Akad Nikah Adik Ipar

Photobucket
Semua sahabat dan ahli keluarga terkejut dengan khabar bahawa adik ipar aku ROSLAN nak kahwin..ye lah.tup tup tetiba akap nak kahwin..rupanya lan ada niat nak ajak makwe dia tu pergi selangor untuk sama-sama mencari kerja..sebagai ibu kepada seorang anak perempuan,manakan mahu melepaskan anak perempuannya bersama seorang lelaki tanpa sebarang ikatan kan?...so mak perempuan memanggil lan untuk berbincang tentang hal tu..bincang punya bincang,akhirnya kata sepakat untuk kahwinkan mereka berdua..ye lah..nak ke selangor dah tak lama..so kene lah kahwin cepat2 kan..so acara akad nikah diadakan...waaaalllllaaaahhh...cantik dan hensem pengantinnya..jom kite lihat...
dia punya sengeh..ye lah..belum bersua muka dengan tok kadi kan..senyum lahh...nanti pandai pucat muka macam takda darah..hahahaha :p
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..sekali lafaz AKHMA sah menjadi isteri kepasa ROSLAN..moga kekal ke anak cucu ye...yang comel2..kekekeke
lepas dah akad nikah..majlis persandingan pula..jom ushar gambar mereka...
moga berkekalan till jannah ye :)

No comments: