Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Satu family layan game best ni

Photobucket
Anda pemain COC (clash of clan)?..Walaupun aku suri rumah yang kengkadang bz dengan kerja seharian.. game ni tak pernah aku tinggalkan.. ketagih la boleh dikatakan... hahahaha... dulu aku xde la minat mane pon.. install tapi suami yang main.. dah agak membangun sikit clan tu.. aku rase macam berminat pulak main game tu.. dari seciput2 clan.. sampai la sebesar2 clan yang mampu aku main la setakat ni... BAGI AKU LA.. orang lain lagi besar dan kuat sebenarnye.. saje nak banggakan clan aku sendiri... gasbags..clan suami aku KAWAIILESTAT lagi besar n  kuat..boleh dikatakan laki bini layan game ni.. topik pon pasal game.. kan sempoi tu.. hahaha... nak tengok clan aku? jom.. hehehe
Haaaa..yg ni clan aku.. baru je aku edit tadi 

Buka2 je kene serang.. tapi MENANG!!!!

Paling menyeronokkan game ni bila dapat gem banyak.. 450 gem kot tu.. huhuhu

Menagerie..menagerie..dan menang....  :)

siapa kata perempuan xpandai main game perang2?...haaa.. suri rumah ok.. masa terluang aku layan game ni.. George..nak join clan suami aku? nanti nak CLAN WAR.. jom join 

Clan.  : HyperActive
Logo.  : Fire 
plis cek dulu.. buka and tengok nama2 ni.. baru join k.. sebab banyak clan nama Hyperactive...cek nama2 ni.:  kawaiilestat, kentaryuu,yuyue, aisyah, dan lain2... ok.. nite.. ASSALAMUALAIKUM.  ;)

Antara yang menarik.: 

Guy Explains Why British Plugs Are Better Than All Other Plugs [VIDEO] http://goo.gl/Xwlmpp

Victoria Beckham and Not-Morpheus Were Spotted Watching Tennis http://goo.gl/7jGOXB




No comments: