Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

brazil oooo brazil

Photobucket


Pagi ni penyokong2 brazil akan rasa kecewa diatas kekalahan brazil kepada german.. oh myyy.. xsangka aku.. hahaha.. aku ni penyokong brazil..tapi korang tahu2 je la bila perempuan minat bola.. bukan bola atau gol dikiranya.. tapi PEMAIN nyee... hahaha..bagi aku yang bukan peminat tegar bola ni.. kalah menang tu adat.. muka neymar tetap kacak walaupun kalah... hahahahahahahaaaaaha... kisah pulak aku brazil kalah... kalau brazil menang boleh bagi aku makan..nak jugak aku seyes tengok bola nih... hahaha


Haaaa..pada yang suka sangat bertaruh duit tu kan... nasib la ye.. gigit jari la kalau brazil kalah... aku tahuuu.. memang ramai kaki taruh ni.. JUDI tahuuu.. HARAAAAAMMMM...bagi aku menang atau kalah.. BOLA TETAP BULAT DAN TAKKAN PERNAH BERUBAH JADI PETAK.. HhahHaaa...

No comments: