Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Simbul R4BIA haram??betul ke??

Photobucket

ni yang aku copy paste dari fb..pendapat penulis tentang R4BIA


Antara penulisan dia mengenai simbol R4BIA ;
Simbol atau lambang tersembunyi adalah perantara kekuatan yang digunakan pengikut aliran sesat untuk memohon bantuan kekuatan jahat dalam dunia ghaib dan pemujaan setan. Tetapi penggunaannya lebih berkesan jika dalam bentuk tiga dimensi. Simbol digunakan orang untuk menarik perhatian kuasa² gelap. Sebagian besar dari kita belum sepenuhnya menyedari kekuatan misterius dari simbol-simbol yang disalahgunakan. Dan anda juga tidak dapat merubah keadaan dengan membantu budaya² simbolisma yang sedang disusun sebagai rasukan mantra kegilaan terhadap ummah.
 

Ketahuilah sihir sigil adalah sihir yang digunakan oleh para penganut aliran Satanik. Sihir sigil merupakan sebuah sihir yang menggunakan simbol-simbol tertentu (simbol yang digunakan oleh aliran satanilk) agar mampu dilihat oleh mata kasar.

Sesiapa yang membuat salah satu daripada isyarat tangan ini walaupun tanpa niat sudah memadai bagi Iblis dan bala tenteranya untuk bergelak ketawa.Syaitan dan Iblis tidak memerlukan bagi anda memasang niat-niat tertentu. Cukup bagi mereka dengan anda mengikut-ikut telunjuk mereka secara tanpa disedari atau bawah sedar sudah menjadi kabar gembira bagi mereka.



Mohon penyebaran atas gambar ini terutama sebar kan lah untuk adik-adik kita yang masih bawah umur yang masih tidak tahu apa-apa dan mudah terikut-ikut. 

Saya perhatikan ramai pengguna facebook menggunakan gambar sebelah kiri bertulisan KALIMAH TAUHID,saya berasa bertanggung jawab untuk memberitahu : 

Kalimah tauhid itu di sertakan dengan satu jari (seperti gambar kanan) bukan 4 jari.Ketika mengucap kalimah syahadah mahupun dalam solat duduk tahiyyat. 

Mohon adik-adik DAN anak-anak jangan terikut2 lantas kalian pula terikut mengucapkan kalimah syahadah itu dengan 4 jari ya... 

No comments: