Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

GA TERAKHIR 2011 CIK MAY


Photobucket


apa azam yuyue dah tercapai eyh?..ehehe..sebenarnya ada satu azam yang betul-betul yuyue nak ianya tercapai,tapi memang belum tercapai lar kan coz duit tak cukup..APA?...KAHWIN?..no..no..no..not like that..hahaha..yuyue nak pergi menunaikan HAJI sebenarnya..kalau UMRAH ajer pun jadi lar..ehehe..dan seperti biasa,yuyue berazam nak jadi orang yang lebih baik dari semalam..nak cipta sejarah yang lebih baik dari semalam..weeeee..skema giler kan ayat?..susah tau nak tengok entry yuyue skema macam ni..hahaha :p

kepada tuan punya GA yang header simple but menawan...yuyue nk menang jugak!!!nak jugak!!!...<-- gedik tetiba kan?..hihi..alaaa..adat kan menang kalah,kepada yang bakal menang tuh..awal-awal yuyue ucapkan TAHNIAH..bukan per..nanti lau dah diumumkan,takut nanti yuyue tak sedar,and lupa nak gi ucap kat korang pulak..ehehe...gud luck!!!

1 comment:

CIK MAY said...

time kasih yuyu for your support n join GA..;)