Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

MALAYSIA hampeh!!


MALAYSIA HAMPEH!!!! <--- itu larh reaksi setiap penyokong yang tak reti nak menghargai penat lelah pemain MALAYSIA VS SYRIA semalam...aku nak luahkan perasann aku jap..leyh?..jom baca luahan hati aku kat bawah nieyh...ceeehhh..hahahaa


"Aku kcian la..t0l2 kcian..time menang..wah! Puja2..ble kalah..perh! Kutukan 
terbaik!..xkn xfhm,team kte bru je hbs maen kt ind0n,pnt dye0rg xhbs pn agy.. -_-".
Maen b0la npk senang..alaA..kejar n sepak je p0wn..ckp sng,cube kau maen..haAa..kejar la,sepak la..lau g0l..org puji kau..lau kalah..org ktuk kau..kau ingt sng? ..terbukti,korang yg mengutuk team sendiri adalah seorang yang tiada prinsip...macam LALANG...sepatutnya kita harus support team kebangsaan kita,patut banga..bukan menghina,mencaci


"ceehhh..bukan pandai maen pon..hampeh!!!"


"Ape laa..bola cmtuh pown tak leyh handle"


waaa..ckp senang ler..kite tak di tempat dyeorang..so leyh ler ckp ape saje,ikot cun mulot aje kan?...plezzzz laaa..bukak mata tuh,taknmpk ke dyeorg da buat yg terbaik?..pucat muke dyeorang aku tgok mlm tdi coz keletihan...hurm..."


--kesian!!!--







4 comments:

Unknown said...

itulah sikap rakyat malaysia yang suka kutuk mengutuk bila pasukan negara kalah...sepatutnya pasukan kita diberi pujian kerana bermain dgn penuh semangat wlpn penat....

Nurul Hidayah said...

yup!!..tu lar sepatutnya dyeorg buat..bg semangat..bukan kutuk...

Munn Jaafar said...

itu le pasal.sakit hati betul dgn org mcm tu.kutuk kaw2 je pndai..ntah dia pndai main ke tdk xtahu la

zareliqa afiqa said...

Kesian dorang.Tak perlu lar kutuk2 dorang neh.Biarpun kalah semalam Sy tetap sokong Dorang.Mesia terbaik!weeee :)