Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

Cara mudah mahu femes di fb



nak jadi artis?..mudah je zaman sekarang,ikot step ini

1-kau buat akaun FB,

2-pastuh kau gedik2 cikit,kau buat HAL...

3-kau kaco sana sini,buat org benci kau..pastuh org duk heboh2 pasal kau..

4-lagi2 org yg kau kco tuh FEMES.(ini digalakkan kalau nak cepat femes)

5-kau mengata sana sini dengan bangga sekali bagaikan kau tiada cacat cela

.KOMPERM!!!!...sekelip mata kau leyh femes?..tak caya??..try lar..tapi "KURANG SEHAT" cara kau femes tuh..hahaha..

8 comments:

Mizfantagiro said...

hohohoh..skrg lam pesbuk byk org pemes guna cara cmni kan.. ^^

**NH-Nurul Hidayah** said...

tahu takk peerrr...ehehe

fiona said...

ahaha..memang ramai yang buat macam ni..kadang-kadang geram,tapi abaikan saja..buat pening je

Anonymous said...

dah kalau si mangsa tuh dah memang gedik,sape yg taknak kacau..padan ngn muke..

**NH-Nurul Hidayah** said...

fiona : tuh lar pasallll

**NH-Nurul Hidayah** said...

anon : errr...wat hal sendiri sudah..

+ GEE + said...

erm...macam nk cari jalan singkat...nk glemer kan...haih..dh xde cara lain agaknye...

jangan terikut-ikut budaya negatif sudah....

**NH-Nurul Hidayah** said...

gee : dah tuh gamaknya dyeorg npk jalan singkat untuk femes...mcm2 lerr