Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

kecik sudah pergi meninggalkan aku


بِسْـــم اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Pagi tadi kucing yuyue sudah pergi meninggalkan yuyue..dia(kecik) sudah mati dek kerana jangkitan VIRUS..virus apa yuyue tak pasti..tapi tuh yang doktor haiwan cakap..da disuntik..tapi nampak makin lemah dari hari ke hari..seminggu kecik sakit,seminggu tuh jugak yuyue jaga,peluk cium kecik tau..salu jer ckp

"kecik..akak sayang kecik tau..cepat sembuh ea"

kecik macam faham jer apa yang yuyue cakap..dye angkat kepala mintak dicium..coz yuyue memang salu kiz2 dye..tiap-tiap hari yuyue akan kiz kecik walaupown sekali sehari..kecik manja tau..salunya dia maen dengan yuyue jer..kalau dengan orang lain kecik tak suka dekat..tapi kalau yuyue panggil jer,kecik terus datang,geser-geser badan dia kat kaki yuyue..kalau time tido pulak kecik tak suka tido kat tempat yang yuyue dah sediakan untuk dia,mesti nak tido dengan yuyue..kalau tak,selagi tak dapat tido ngan yuyue,selagi tuh kecik duk bising-bising..

Kecik manja sangat...kecik bby jer lagi..baru dalam 1 bulan lebih..kecik kan?..doktor ckp kecik dah teruk kena virus tuh..antibody kecik tak kuat..badan kecik lemah sangat..kecik tak makan,juz yuyue bagi kecik minum susu..tuh pown kena paksa baru kecik nak minum..kalau kecik tak minum susu,cmner badan nak "bertahan"..dah lar tak nak makan,nak tak nak memang kena paksa jugak..

Sekarang kecik dah takder..sunyi sangat..yuyue tengok kecik mati depan mata yuyue..yuyue nampak kecik nazak sangat..mulut kecik terbuka,mata membulat,yuyue tengok kecik bernafas dah tak tentu hala..badan kecik dah sejuk...dah tak bernafas..yuyue sedih..tapi yuyue redha..yuyue rela kecik mati dari tengok kecik terseksa..

"akak sayang kecik tau..sampai bila-bila,akak takkan lupa kecik..akak janji...T_T"

Follow belog nieyh sekali yooww!! Photobucket

1 comment:

abglan said...

Jangan sedey.. sedey... tabahkan hati ye..'