Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

nak dapat follower 500+ sehari?

Assalamualaikum

TOPIK : follower 500+ sehari?
DATE : 04 / 07 / 2011
NOTA KAKI :...fuhhh..gempak kot


Wallaaahhh..memang gempak kot kalau korang leyh dapat 500+ follower dalam satu hari...gempak gila!!!!!!!..seratus pown da dikira banyak..tapi tak mustahil kalau korang NAK...follower tak penting????..owh...kepada sesiapa yang berfikiran begitu terhadap DUNIA BLOG..sila buang widget FOLLOW okeyh...

PENGIKUT = penting!!!
+
PEMBACA SETIA = lagi penting
----------------------------
DUA-DUA PENTING
----------------------------

Korang nak follower 500+ sehari?cara dye senang...BLOG WALKING (BW)..tuh cara paling senang and jugak paling letih...ngahhaa..2 in 1..hik2..alaaa..mula2 letih,tapi hasilnya...wahhhh!!!!..tapi harus di ingat..follower sahaja tidak mencukupi untuk meletakkan sesebuah blog itu dalam kategori GEMPAK..tapi ialah PEMBACA SETIA!!..itu lah sebenarnya SEMANGAT kita dalam berblog nieyh..setiap komen membina adalah penting,lagi2 pada blogger2 baru..

ingat!!!..jangan cari MUSUH..tapi cari KAWAN..jangan pedulikan ANON..ANON terkenal dengan sifat PEMALUNYA..komen menyengat,tapi tak pernah gtau sape diri yang sebenar...aloloooo..pemalu yer syg??..hehehe..mcm2 :)

4 comments:

kotak bulat said...

500 follower? uuu,,kalau dpt 50follower sehari pun da kira hebat...

**NH-Nurul Hidayah** said...

tahu tak per..tapi tak mustahil..kena rajin...ehehe :)

azam said...

yelah.....susah ni......
sapa nak join..hehehe

**NH-Nurul Hidayah** said...

ehehehehehe..join BW ea??..hik3 :)