Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Jangan ada JELES antara blogger

Assalamualaikum


waaa..jahat tol muke jeles aku nieyh..hahaha

Jeles??..sape yang jeles??.

siapa yang makan cili,dye yang terasa pedasnya


sape??sape??..hurrrrmmm

kita jeles dengan orang yang lebih berjaya,tidakkah rase RUGI??..sepatutnya kita timba ilmu,mintak tips yang berguna,ambik sedikit sebanyak semangat berblogging tuh dari orang lama,bukan dengan ada perasaan JELES tuh..ishk..RUGI lar!!!...dari korang duk jeles-jels tak dapat ape-ape,elok korang pegi tnya pasal

Tips untuk menjadi blogger yang berjaya
Tips mencantikkan blog
Tips meringankan blog
Tips menarik pembaca singgah ke blog kita
Tips cara penulisan yang baik
Tips ramaikan follower
Tips tingkatkan trafik

haaa..banyak faedahnya dari duk jeles-jeles ni..Buang masa jer..cube korang tanya dyeorang pasal tips-tips nieyh..gerenti dyeorang tak KEDEKUT ILMU deeeerrr..ini belum kenal dah pandai nak cop "BLOGGER OTAI SOMBONG".."BLOGGER OTAI KEDEKUT ILMU"..pandai-pandai jer..


ishk-ishk..xelok jeles2 nieyh..hurrrmmmm -_-"

'xkenal maka xcinta'

yer dakkk??..ehehe..terover pulak yuyue yerrrr....coe2...bukan per..betul per apa yang yuyue kata..godek-godek ilmu,itu lagi bagus..BERKAT orang kate...:)


 k,r..nak g mandi dulu..muussyyuukkk nieyh..huk3

p/s : abaikan gambar-gambar yang tak berkaitan yer...wat-wat xnampak sudaa

--DONE--

4 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

btol 2 xperlu nk dngki2 nie .. xdak faedah sbanr nya,..merugikan lgi ada la..

musyuk lah syg ..:P

Sembang2 wif Yuyue said...

betul2..rugi kan2..ehehe..

musyuuk??da wangi daaa.. :p

Epola said...

laaaaa gmba tak mandi lagi ke? asal nampak lawa jeee. jelez nihhh. hakhak :p

ain revival said...

betul2 !
xyah dup dengki sgt..x kemana pun~