Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Hantu??..jangan kacau aku!!

Assalamualaikum

Cerita yang yuyue nak kongsi petang nieyh adalah tentang HANTU..naaahh..sentap!!!!..yeee..saya xpernah "jumpa"' hantu sebelum nieyh,bunyi-bunyi tuh ada lar sekali sekala,mcm maen-main kerusi,"dia" kemas-kemas bilik...haaaaa...rajin betol "dia" kan2....pastu ada lagi satu cerita baru-baru nieyh pasal HANTU jugak..dekat simpang depan jalan.."dia" menyerupai wajah rakan-rakan korang...menyerupai orang yang korang kenal..bila tanya

"kau wat per depan jalan umah aku tengah malam-malam bute semalam ha??ngeeekkk tol kau"..

and member menjawab

"kau dah gile??kan aku da text ckp aku "DATANG BULAN"..so aku titow awal lar semalam..sakitt doe"

naaaahhhhhh..SENTAP!!!!!...aku da terkena -,-"..sabbooorrr jer laaa

--DONE--

No comments: