Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Aku bersenam sambil mam lolipop,tetiba tercekik kerana.....

Assalamualaikum

Alahaaaiii...pagi tadi duk terloncat-loncat,konon-konon bersenam lar kan,nak turunkan berat badan yang semakin "MEMBESAR" nieyh..dengan semangat yang waja,pagi-pagi bangun (kul 8 kalau tak slap) terus joget2 lam bilik..berlari setempat sambil mam lolipop..naaahhhh...nak KURUS..tapi sambil bersenam pown sempat-sempat jer sumbat lolipop lam mulot..hahahaa..tengah-tengah syok aku duk terkinja-kinja sorang-sorang lam bilik,tetiba terpijak satu benda

PPPPRRRRAAAAAKKKKKKKKKKK~!!!

uikhhh..bunyi per tuh??intai-intai tengok ALAAAMMMMAAAKKK!!!! kotak kerja adik aku lark weyh!!!!...aku terkejut sampai nak tercekik lolipop,uihhh..nasib laaaa...adeyhhhh..nape lar aku leyh tak terperasan kotak kerja tuh kat situ..benda dah nak jadi kan..so aku sorokkan kat bawah katil,and aku wat balik kotak kerja tuh..jenuh nak sama mcm yang asal..nasib adik aku xperasan..aiyaaaaaaa...menyesal aku!!!!..menyesal!!...xpasal-pasal aku kena wat balik..xder kerja cari kerja..tapi xper lar..janji benda tuh da siap..ada lar npk cm senget-senget sikit..adek aku ckp

"AIK..NAPE SENGET BENGET PULAK NIEYH?HURMMMM..PELIK"

ehem..ehemm..senyap-senyap sudaaaa..hahaha..wat muke xbersalah


"entah...xtahu la..akak xusik pown ea"  ...hahahahahha


--DONE--

No comments: