Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

yer..saya sayang awak..xpercaya?

Assalamualaikum

Tengok..awal2 awak dah kerutkan dahi..tuh baru baca title saya,lom baca entry agy..hurrrmmmm..xpayah lar wat muke terkejut cmtuh..asal awak wat muke "err??cm xcaye jerrr"

nape geleng-geleng kepala tuh??xpercaya??..betoll..saya sayang sgt2 kat awak..awak segala2nya wat saya..haaa???xcaye??nape awak xcaye!!!..awak kene belajar untuk PERCAYA!!!...

awak masih keliru???eh..tgok r tuh..garu-garu kepala pulak..xpayah lar tengok kiri,kanan,belakang..saya cakap AWAK!!!..AWAK larh!!!..tgok r tuh dye wat muke BLUR..hurmm

awak ADENAN ALIMIN kan??..kalau awak ADENAN ALIMIN xpayah nak wat muke blur..mcm lar awak xtau yang saya SAYANG awak...;p

p/s : love ADENAN ALIMIN <3

--DONE--


6 comments:

fahmi said...

terasa macam saya pulak adenan tu :)

Nan said...

Ye saya tahu.. saya seorang yang blurr2~

fahmi said...

nan : awak beruntung :)

tak payah tahu said...

fuck off!!...stop la cerita pasal ko sayang dia,dia sayang ko..

FAHMI : tak payah nak beruntung sangat la..minah ni baru je awek dia,bini pon boleh cerai berai..kalau setakat awek,bila-bila aku boleh kebas...

Sembang2 wif Yuyue said...

haa???...sape yg awk nk rmps?..errr...enth pape

Nan said...

Tak payah tahu <-- Ko jeles pesal???
Asal nak kebas awek org??? Dah x laku ke??? Xde sape nak kat ko kat luar 2 ea??? Kalo encem sgt nak kebas awek org, ape kate ko kebas mak ko kat BAPAK ko, amacam?? Pengecut!!! Dah la kulup, nak kebas awek org.. Wat malu je!