Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

saya rasa dihargai

Assalamualaikum

Da lama kot xcerita sal cintan cintun...nak cite leyh x??lau rase xnak baca,FOLLOW pown da oke..hik2...seperti makwe2 yg laen lar kan,sape xsayang pakwe?kalau ade kenapa kapel??..kita lau nak bercinta perlu ada rasa SAYANG and CINTA,baru lar kita akan betol2 rasa CINTA tuh,bukan untuk maen2 yer..jangan jadi macam MONYET,bergayut kesana,kemari...lepas satu,..satu.

yuyue sayangkan dye..kenapa??sebab dye salu wat yuyue rase DIHARGAI..antara msg2 dye yang wat yuyue jatuh cinta berkali2 tuh ialah :

"jgn fikir cm2,abg xkesah cyg berjauhan ngn abg,apa abg nk bukan sekadar dia tuh "perempuan",Abg nk org yg betol2 cinta abg n dye xpernah susahkan abg pon,itulah cyg,sikap sederhana,manja,fhm ngn abg,itu jugak cyg,yg salu memahami abg...menemani abg mase keja,mgembirakan waktu abg sedeh,sb 2, abg sgt b'terima kasih ngn cyg"

bila dye tertinggal hp time dye kuar minum ngn member,yuyue salu jer fikir bukan2..and dye msg ckp :

"Abg da pecut ke rumah balik ambik tpon,nape xcaya abg haaaaaa"

ehehe..and yuyue mintak maaf..dye msg ckp :

"ye syg..xpe.abg rase xsedap hati je tertinggal tpon td, 2 la terus balik je,abg letak tpon kt meja tadi,dah abg pakai helmet,lupe lak nk ambik tepon"

dye rase xsedap hati tertinggal fon..dye da agak yuyue akan fikir bukan2 kot...ehehehe.."

rily miz him...owez!!

--DONE--

2 comments:

Nan said...

:') Love you!~

Sembang2 wif Yuyue said...

love u 2!!!..rilly miz u :)