Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

GEMOK?..alaa..biase lar tu

Assalamualaikum

Hai3...pe kabo..baik???ni haaa..yuyue nak ckp pasal GEMOK...mcm kasar je bahasa kan2??kasar ke xkasar,itu larh yuyue sekarang..hahahaha...GEMUK??APA SAYA NAK KISAH?...xmati pown lau gemuk kan???badan besar tapi SIHAT!!..itu yang penting..haaaaaaa????



*Takut pakwe cari pompuan lain?*
= Pergi lar,mungkin kite xder jodoh

*Takut kawan ejek?mengata?mengutuk?*
= Alaaa..kite BESAR pon xmintak makan ngn dyeorang pown kan??so jgn nk nyebok :)

*Takut susah nak dapat keje?*
= Kalu body lawa tapi xreti nak wat keje,xguna jugak kan??..so fikir2kan lar okeyh

*Takut penyakit datang serang secara BERSUSUN-SUSUN?*
= Yang nieyh xleyh nak kate ape lar kan..tapi pandai2 lar kontrol okeyh..ada jugak besar tapi sehat kan..so kawal gula dalam badan..xper gemuk pown,jnji sihat..ada jugak jenis yang ikot BAKA kan??lau family dye da memang jenis besar2,so kawal darah and gula tuh oke :)

So wahai lelaki and wanita yang ANTI GEMUK...jgnlah mengata,mengutuk sesama manusia,coz lau nak diikutkan,kita nie "DI ADUN" dengan "BAHAN-BAHAN" yang sama oleyh ALLAH S.W.T,yang beza nya cuma SAIZ/BENTUK individu...So xmo nak megah2 sgt lar yer ngn kecantikkan yg ALLAH S.W.T bagi tuh..lau terlalu bangga2kan sampai jadi RIAK,jadi LUPA DIRI takot nanti kecantikkan yg korang AGUNG2KAN tuh xkekal..so sentiasa bersyukur okeyh...

Gemuk pown gemuk lar...JANJI HATI MAU MAIK MAAAA...sekian!!!..ehehe

--DONE--

7 comments:

Syazwan said...

sangat setuju!

Sembang2 wif Yuyue said...

ehehehe..tentiuuuuu sudi baca entry kite n komen~~:)

Khalilah said...

emm..betul3..
selalunyer org yg besar2 ni hati dia baik tau.. sbb kawan sy ada yg jenis camni...

Sembang2 wif Yuyue said...

ehehe..betol2..kebanyakkan cmtuh lar..yg kurus2 pown ade yg baik2..ramai yg baik..yg xberape baik tuh cikit jer,tapi "menyeluruh" sifat xbaik dalam diri dyeorang..tuh yg xoke..ehehe :)

epy (jerr..) said...

yup stuju! hehe

eh bla yuyue pkai layout ni ingt kt blog lme sy,
coz pnh pkai layout ni dulu..haha nostalgia btol :P

Sembang2 wif Yuyue said...

hahaha..rase sesuai tol template nieyh...2 yg gune tuh :)

Nan said...

Cyg nak cari len? Xboleyh!! Abg xkan biarkan!!!