Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Muke xmekap,dengan Rambut serabai..ye,aku memang chomot


Assalamualaikum...

Pertama sekali,pada sesiapa yg terkejut BERUK melihat gambar diatas tuh,yuyue mintak maaf sgt2 yer..bukan per,pic tengah borink xtau nk wat per..yerr..saya tahu muke saya xsecantik kamu yang sedang melihat,tapi nak jugak tayang muke!!..nak jugak!!!..ehehe..sesungguhnya yuyue xder idea nk update blog...ari nieyh yuyue..

BLURRR
+
+
+
BUKAK LAPY
+
+
+
ON VWC
+
+
+
SNAP PIC

kaci serabai cikit..klikkk...klikkk...klikkk...klikk....nah!!!2 lar hasilnya..seraaabbaaaii x??..da xder cntik2 agy daaa...muke xmekap+blur...lau ade ckp cntik xtau ler..memang dye baik hati sangat2!!!coz nk ambik hati yuyue..adek yuyue ckp muke yuyue macam TUPAI tersedak air..haa??cmner tuh...ngeekk punyer adek...hahahahaha...oke2...blurr xtau nk update pe agy..lope u olllzzzz!!!!

--DONE--

7 comments:

Anonymous said...

alamak..sayang la awk ni..cantik,tapi rasanya tak perlu la nak tayang rambut..saya xde blog la relatekan dgn nama saya,so anonymous je la ye..
anyway,saya tegur je..takde niat nak mmburukkan keadaan..
lg satu,tak semestinya tanpa mekap,seseorang pmpuan tu nmpk x cntik..its a natural beauty:)
ini pndpt sya as a guy..

'tegurlah kamu sesama manusia supaya kamu menjadi umat yang lebih baik' InsyaAllah..

psst..xde point nk buat entry da ye?

Nan said...

wew.. komen yang menyentuh jiwa..

Sembang2 wif Yuyue said...

Anonymous : xpe..tq yup :)


nan : adeh..terkena batang idong..hik3..xpe2..teguran yg baik )

apik pehe said...

hahaha..muka serabai dah tu.ni mesti tak basuh muka lagi

Sembang2 wif Yuyue said...

apik : ngehehehe..ner tau nieyh??xbasuh agy untuk petang nieyh :)

for mybeloved nan : (berebut2 lapy ngn adik nk bls komen nieyh..hahaha:p)

EZAN IDMA said...

serabai itu cute :)

Sembang2 wif Yuyue said...

ezan : tengs syg..hik3...