Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

kelakar tgok muke sendiri..adoiyaa..yuyue..yuyue..=,="

Assalamualaikum

Ari nieyh mood yuyue xbape oke coz YOUTUBE cm si*l!!!!!!...cmner yuyue xmarah...mula2 loading oke jer...da upload video lam 40 % lebeyh,oke lar tuh kan..memang salunye lame lar kan..oke fine..tunggu..and..tunggu lagiiiii....pastuh da 70% dah(dalam sejam lebeyh)..oke...xpe lgi..happy coz da nk dekat2 ciap kan..oke..bukan FB dulu..kite xpayah kaco dye..pastuh yuyue bukak balik page tuh..and nak tahu pe jadi?... "The upload failed due to an unknown error."..
asal xcakap dari awal td SENGAL!!!!..ingtkan bila da 70% kire cm da boleh upload..eeeeeeeeeeee....bodoh!!..dekat 1jam aku tunggu!!!..oke2..sabor-sabor..


oleyh kerana bengang tahap cipanzi sudah mai,aku pown CLOSE page tuh,hantok lapy kat dinding,gigit2 smpai gigi aku da tumpul(eerrrrrr)..penyet2 ngn kaki,sepak2 lapy nieyh(fuhhhh...ganah mung weyh)...hurm..dengan hampa,yuyue pown prtnsc jer ler..nk bg mybeloved nan tengok memek muke awek dye depan kamera....hahaha..akan ade stalker bercakap selepas tgok pi2 nieyh..contohnye :-

"BAJET R KO YUYUE..MACAM LAWA..P RAAAAAHHH MABOOO"

"LAWA KE WAT MUKA CMTUH?"

"ELEHH,XDER LAWA POWN,EXSYEN JER LEBEYH"

hahahahaha..ade ke yg ckp cmnieyh??myb lar,laen orang laen pendapat kan2??..hahaha..ade aku kesah??biase lar kan,mulot orang kite xleyh nak tutup,lau leyh tutup da lame yuyue stapler,jahit mulot dyeorang tuh..yer dak??..oke2..malas nk sembang panjang2..jom tengok pic aku depan vc lapy adek aku..da mcm mak nenek jer aku tgok....nie sebahagian ajer aku prntscrn..banyak agy,p xpat nk upload ler..coz banyak sgt..yg nieyh pown oke lar kan??..






















sebenarnya video nie yuyue wat khas untuk mybeloved nan..nk mintak maaf ngn dye coz "penyakit sawan cipanzi" aku datang semalam,aku g marah2 dye...ishhkkk...coe au syg..syg abg sgt2!!!..abg org paling cyg syg (family first ler kan..ehehe)...xtipu2 au..seyes2,bukan cobaan (cinta saya bukan JEMBALANG TANAH,JEMBALANG AIR,JEMBALANG ANGIN and yg sewaktu dengannya)...cinta cyg yg BETOL2 punyerrrr..ORI okeh,bukan cetak rompak...ehehee..love u damn much!!!

layan ajer tgok muke awek awak nieyh,yg chomot nieyh awak syg sgt2 kan2??..ehehehe..;p...only u syg..rilly love u..olwayz!!

--DONE--

2 comments:

Nan said...

Comey sgt2 la syg~.. I love you so much...

Nurul Hidayah said...

ehehe..comel????? cikit jer,chomot banyak!!..ehehe