Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Aku sudaa gila..selang satu hari tukar header

yeeeee...saya tahu saya GILA HEADER..and saya tahu header saya xselawa header2 org laen..saya tahuuuuuuuu...hahaha..tapi nak buat macam mana..mungkin kerana keboringan tahap kritikal,sampai da xder keje laen..edit header and publish..rasenyer bukan selang sehari..tapi TIAP-TIAP HARI yuyue tukar..sampai my beloved ckp "tukar lagi?"...hahaha..iye sayang..tukar lagi..lagi..dan lagi..sehingga lar da puas hati...agaga..jom tgok header2 yg yuyue edit dalam dua hari nieyh..simple2 ajer pown... :)






errrrrrrrr....

--DONE--

12 comments:

Taufan Bin Ribut said...

buatkan header boleh??

NiSha said...

wah pandainya wat header...
hehehee

Melin said...

Wahhh. Mesti pandai photoshop ni kan?
Buatkan satu header untuk the belog chomot boleh? Hihi

Nurul Hidayah said...

taufan bin ribut : weee...segan nak watkan untuk orang..ehehe..boleyh..p yuyue xguna edobe photoshop au..yuyue guna edobe photoscape :)



nisha : ehehe..biase2 jer :)

Nurul Hidayah said...

budak chomot : yuyue xguna edobe photoshop yunk..guna edobe photoscape..notebook nieyh low sgt ler lau nak guna photoshop )

hlovate said...

wahhhh yuyue.. pandainya buat header.. ain lgsg x reti buat.. :'(
tolong buatkan tok blog ain boley????? hehehe....

Nurul Hidayah said...

ain : biase2 je yunk..insyaALLAH..bg pic..ehehe

lee delaila said...

huhuhuhu....dasyat sunggoh ayang aku sorg nih ~ ni wat lg semangat nk wat header nih =p

farahshahirah said...

yuyue, guna photoscape kan ? ajar cmne nak wat gne photoscape boleh ?

Nurul Hidayah said...

delaila....ehehe...wink3.. :)

fasha : boleyh syg..senang je sbenarnyer..lau adek tgok cmner sys wat header2 tuh,mesti adek ckp "laaa..cmtu jer ker??"..eheheh

aEn shAhirA said...

memng rajen lah cik yuyue nie :)

Nurul Hidayah said...

aen : ehehe..tengah bowink2 je kak..tuh yg rajin tuh..xtau nk wat pe :)