Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Masalah ooohhh masalah

Semua orang ada masalah,p semua masalah juga ada penyelesaian yang tersendiri,n mybe juz cara yg berlainan,.aku xtau nak gunakan cara cmner tok selesaikan masalah aku..hum..masalh per??agak rumit masalah tu lau berkaitan ngn kwn baik kite sndiri,serbe salah dibuatnyer..semua gara2 seorang LELAKI,..hanye sebab seorang LELAKI,aku ngn bexfrenz sendiri ley BERTINJU..haaaa??ganas tol lar budak nieyh..hahaa..yup.biler masalah berkaitan dengan PERASAAN agak sukar kowt aku nk selesaikan..banyak tol masalah aku sekarang,ujian ALLAH S.W.T pada umatnya tidak akan putus selagi DIA sygkan "anak2NYA..rite??..aku terima dengan hati yang terbuka n akan selesaikan dengan cara yg "sebaik2" cara..ALHAMDULILLAH aku dapat selesaikan masalah demi masalah..memang betol ckp umi aku,seberat mana pon ujian yang ALLAH berikan,kite kne sabar menjalani ujianNYA,jgn sesekali putus asa,kerana setiap perkara yg berlaku ada hikmahnye n ade jalan penyelasaiannya..tengas umi,along akan sentiasa ingat pesan umi...=)

--DONE--

No comments: