Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**tak payah BERKAWAN lau xikhlas**

muke bengang!!..=.="

aku heran lar..aku nk tye korang..memng org da BERKAPEL nieyh xlayak berkawan ker??..bukan per..lau kt FB tuh..korang tgok an aku tukar pic boipren aku??..haa..bg aku cm biase r kot..p kaum2 ADAM nie cm xpuas hati plak..mula2 okey jerp nk kawan..p bile aku tukar pic jerp terus xnk kawan...alasan???"AWAK DA ADER BOIPREN"..adeyhh..lau ko nk berkawan ngn org SINGLE2 jep,xpayah nk add aku..wt lenguh aku jerp app ko..xfhm betol larh..asal??time ko add aku ko xnpk ker kt status aku in relationship ngn sape??..lau nk berkawan xperlu larh nk pilih yg single2 jerp..y??ko der niat laen ker add aku??..hurm.npe ler nk ader niat laen lau nk berkawan??xikhlas!!..lau nk berkawan 2 wt jerp cara nk berkawan..kecewa sgt2!!!..da elok2 berkawan,tetibe jerp xnk kwan..da lar alasan xmunasabah..lau betol2 nk berkawan ngn aku,xkesah lar aku da der bf ker,ade suami ker..xsalah pown selagi niat ko 2 nk BERKAWAN..

Hurrmmm

---DONE---

No comments: