Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Suke hati ko jerh!!**

memang "panas" giler aku ari nieyh!!..mcm2 hal lar..xreti aku nk habaq kt hang sume..p aku kne gak luahkan,lau x t der gunung berapi MELETUS kang!!..adeyh..entah sape larh pompuan tuh nk letak kat tepi name (syg kawaii lestat)..memandai jerp ko eyh nk letak name bf aku..gune ayat SYG plak tuh..ape ke BAHLOL ko nieyh hah!!!!...dye bf aku,ko jgn nk memandai nk syok sendiri letak nme dye kt sebelah name ko larh!!!!!...nk jer aku penyet2 ko jdi budu!!...jgn nk PERASAN lar pompuan!!..fuhhh!!!..lega...okeyh2..smpai cini dulu..coz masalah belom selesai~~~ -,-

3 comments:

Anonymous said...

agak2 kalo yuyue geram bebenor,
ajak gdot bunuh die sesame..
hahahaha

Nurul Hidayah said...

hahha..lau nk mati,bior dye mati sorg2,dok kaco hidup org jer..adeyh..benci!!!

Nurul Hidayah said...

uwaaa..tengs2..suke2..okeyh..yuyue join ea...wee...^_^