Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

"1st Lucky Draw Blog Suka Hati".



kontest n kontest lag..wahaha..suke2..yg nieyh palk kontest *1st lucky draw"..nk join jgk??..klik jerp pic nieyh..wink3*

Baiklah. Syarat-syaratnya:-
  1. Terbuka kepada semua blogger seluruh dunia dengan syarat ada address kat Malaysia.
  2.  
  3. Menjadi follower blog suka hati aku. Yang ni wajib. No follow no lucky draw no luck lah jawabnya...
  4.  
  5. Letakkan blog suka hati aku dalam blog list korang. Yang ni pun wajib. Senang nak tahu update terbaru daripada aku.
  6.  
  7. Copy & Paste banner lucky draw di atas dan buat entry pasal lucky draw ni pastu link kat entry aku ni. Buat tajuk "1st Lucky Draw Blog Suka Hati". Mesti letak banner dalam entry ye... Kalau suke boleh letak banner kat side bar korang dan link.. tapi kalau rasa macam menyemak, tak nak letak pun takpe...Kalau rajin boleh buat sticky post...
  8.  
  9. Bile dah siap entry korang tu, silalah letak linknye dalam ruangan komen entry ini...
  10.  
  11. Oh ya jangan lupa tag at least 3 orang kawan. nak tag lebih lagi bagus. make sure diorang tau diorang kena tag..
Haa...senangkan syarat-syaratnya...Jomlah join ramai-ramai...Oh, ya korang nak tahu apa hadiahnya kan? Baiklah...

Cabutan Istimewa KAIN PASANG berwarna pink sepanjang 4 meter yang sesuai untuk dibuat baju kurung atau kebaya...(secara peribadi aku suka kain ni..hehehe). Hadiah istimewa ini akan dicabut oleh KASYAH...

Hadiah utama rantai tangan bercorak menarik untuk 6 pemenang bertuah...suka juga sebab cantik)

Hadiah saguhati sepasang klip riben yang cantik untuk 5 orang yang bertuah..sesuai untuk di selitkan di rambut mahupun di shawls...(sila abaikan model perasan itu ye..hehehe)

Oh, bukan itu sahaja ada hadiah istimewa untuk entry kreatif...Ini khas untuk mereka yang rajin sahaja..Boleh buat pelbagai entry yang menarik tentang lucky draw aku ni ataupn Kasyah ataupun, boleh juga buat entry membodek aku..Ikut kekreatifan masing-masing.Cara aku memilih pemenang entry kreatif adalah berdasarkan entry yang boleh buat aku tersengih sepanjang hari apabila membaca entry korang itu...(Tak paksa untuk buat entry kreatif ni ya..Kalau ada yang buat dan menarik baru aku bagi hadiah kreatif ni)

Hadiah entry kreatif adalah beg tangan bercorak lurve dengan riben pink yang cantik menarik tertarik...weeehuuuu....

So jangan lepaskan peluang untuk join 1st lucky draw dari aku... Tarikh tutup Lucky Draw ini adalah pada jam 12.00 tengahari 6 Januari 2011..

uwaaa...menarik kan??so per agy..jom lar join..aku nk menang!!!!...huk2..lau ader rezeki larh an...AMIN..;)

ukeyh2..aku tag 3 org..

No comments: