Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Segmen Menakalkan Blog :Blog Review By My Nakal



uwa..yuyue join segmen yg d'creat oleyh my nakal..adeyh..cm seronok jerp..so per agy..jom join!!..
klik ajer header kt atas keyh..;))

nape yuyue nk my nakal view blog yuyue?? :

coz memang yuyue nk fwenz2 yuyue komen2 blog yuyue..lau der kekurangan,tolong2 ler komen yup..t yuyue tmbah per yg kurang..n lau blog yuyue t'over n npk serabot,komen jerp..suke hati nk komen aper2 pown..jgn smpai yuyue nanges sudaa..t yuyue report mak!!..wahhahaa..;p..

korang pon nk join??bace syarat2 dye dulu yg yuyue copy susu dari blog my nakal..jgn men terjah ajer..t der kne rejam ngn batu smpai mati..wakaka.. :
Syarat kepala otak aku.
1. Hangpa kena tahan mental
2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)
3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)
4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen


P/s : Letakkan header blog aku dan link sekali yer
okeyh??sedia untuk d kritik..;))
--DONE--

No comments: