Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

**Award from fifi my bezfwenz**

yahhoo..agaga..award..award..n award..sebenor2nyer fwenz yuyue sowang nieyh da lame bg 1 award ari tuh..dye nieyh kira pengikot tetap blog yuyue,suh dye wt blog dye xnak..MALAS ler alasan paling kukuh yg dye penah bg kat yuyue (walala..jgn marah maq)..award nieyh pown dye bg melalui email jerp..n semalam yuyue bukak email tgok dye bg ag satu award..adeyh..dye tyer..asal xpublish dye punyer award..yuyue ckp lupa..kahkahkah..xper2..yuyue publish 2 blog skali keyh..sonang..hihi..p yg xsuke tuh,lau bg award jerp xper..nieyh ngn soklan2 cepumas sekali.satu award 2 soalan,2 award 4 soalan...adeyh..WAJIB jawab..hurm..jom2..

 award pertama from fifi 4 me

soalan :

amacm??gempak x aku edit tok ko?? 
Jawapan : aceh!!saje nk aku puji ko depan sume an??wahaha..gempak doe!!i like~~haha..tengs minah

Haiwan pali ko syg tp ko geli??wahaha..aku tahu2...;p
Jawapan : adeyh..sengajer jerp ko an??hurmm..KUCING!!..ko larh salu usik2 aku..ngeekk ko!!..hahaha


award ke dua from fifi 4 me

soalan :

senaraikan nama xbf ko..wahaha..jahanam punyer soklan..WAJIB jwb doe..kahkah ;p :
Jawapanbukan soalan yg jahanam..tp ko!!..hahahaahha..ngek!!..okeyh2..aku senaraikan : 
1-tetttt
2-totttt
3-wink3**
4-agaga
5-wahaha
6-talakuchacha
7-papadom
8-akeke
9-miahaha
10-ngek ko!!

hahahaha..haaa..aku da jawab da..ngek tol soklan ko ea..

tarikh yg korase memng chantik lau ko nk kawen..haaa...
 Jawapan : adeyh..urmm..aku suke tarik yg agak unic..mcm..20/20/2020..whahaha..amacm??okeyh??..hahaha

---DONE---

No comments: