Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Adengan ugut m'ugut PART 2++

Mownink..mownink..n mownink...haaa..arieyh nieyh aku nk smbong cite aku semalam sal adengan ugut m'ugut tuh..kesudahan??= heppy ending,tapi der gak yg wat aku hangen biler bukak FB dye tuh..ber'MUAH2 n ber'LOPE2 plak ngn powmpuan laen...aku per gy teroz ajerk text n mintak PUTUS..sape xhangen beb..dye xnk putus n dye ckp dye cume MAEN2,KAWAN2 jerk...haaa???lau dulu bukan maen warning2 aku jgn dear2 ngn org laen..adehhh..adakan ini misi BALAS DENDAM????..hurmm..p aku da xkesah coz aku pown da ader acc fb yg baru,n da wt in relationship ngn dye...still nk MENGGATAL?????..debush..debush..dubush!!!bagi penumbuk bongsu...aku xder fb dye pulak nk menggatal ngn pompuan laen..kan da TERKANTOI..hahahaha..sekarang sape NAKAL???same2 nkl,so lepas nieyh da xder sebb nan nk marah lau aku nk ber DEAR2 ngn sape2 pown..cm der baur2 UGUTAN???oh tidak..coz aku xmungkin larh ber DEAR2 ngn org laen agiyh coz aku cume SAYANG,CINTA kt nan...aku xmarah ker nan wt aku cm tuh????nk marah pown xgune,benda da jadi n aku rase cm ADIL kowt coz aku pown dulu cm tuh gak..hahahahaha..so kesudhan cite nieyh ialah = heppy ending..alaaarr cm cite2 cinta gak larh..hahahahaha...

p/s : sape2 nk add yuyue..search ajerk : yuyue nan

No comments: