Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Adengan ugut m'ugut PART 1++

*muke konfius+geram = ^%^%$$$%^%%&^*())@#@#

Petang td selepas aku dapt tahu sal nan ade FB baru yg dye xgtau aku tuh,terus jerk aku msg n col dye ..memg terase geram giler2..dye ckp acc fb tuh hanye tok "SPY" kot2 aku maen FB lagi..weee..agak marah..aku mintak email ngn password dye cm BERAT jek nk kasi..aaaahhhhh!!!!!menci3*..pas tuh bermula lar adengan ugut m'ugut..hak3..aku ckap "bagi email n password atau kite PUTUS ajerk!!"..dye berdegil jgk xnk bgi n dye xnk PUTUS...........huh!!!!..leh tahn lame gak adengan nieyh,sampai kemalam..hahahaa..aku pown heran,nape susah sgt dye nk bgtahu...nan ckp t malam dye nk bgtahu aku email n pasword,dari tadi agy dye suh aku fikir sendiri per email fb dye tuh,dye ckp memng da ade lm kepala aku...hah!!!aku da hbis fikir..tapi xpat2 jgk,bile aku bg klu2 dye ckp salah..memag hangen satu bdan aku time tuh,.dye ckp aku akan ketawa lau aku tahu per email dye tuh..n y aku xterfikir tadi..uwaaaaaaaaaaaaaaa...sampai sekarang aku xtau per email n password dye,dye keje kul 11 mlm t,n sekarang dye tengah titow,t dye bangun nk gtau aku..suspen lar pulakkkk!!!!..menunggu..menunggu..n terus menunggu~~~

p/s : ape kesudahan cite aku niyh??aku akan update pagi esowk keyh,coz aku sendiri xtahu kesudahan "cerita" aku sendiri sekarang..so tuunnguuuu~~~

No comments: