Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++Semua tentang dye++



Ape yang boleh aku katekan tentang dye hanyalah : AKU SAYANG DIA

dye segala2nya wt aku,bila aku da sayang beginilah jadinyerrrr...ehehehe..aku tahu,bukan semue orang suka tengok kite BAHAGIA,bukanlah semua tetapi segelintir sahaja,,tapi yang segelintir 2 lar yg boleh menghancurkan sebuah perhubungan..contoh : hanya kerana orang ke-3,satu perhubungan yg sdah lama terbina dengan sekelip mata boleyh musnah...YA ALLAH,mintak2 lar jauh aku ngn sume tuh..da terlalu banyak rintangan yg harus aku harungi sepanjang hubungan aku ngan nan..

Aku syg dia,satu2nya orang yg aku sayang n aku cintai,sampai bila2..dulu aku pernah t'kantoi ngn nan yg aku suke at some1..agak "kecoh" jugk,tapi dye xder plak mintak putus,cuma dye mintak sgt2 supaya aku lupakan laki tuh..yup..aku dh mule lupekan laki tuh n akan sayang dye sorang dalm hidup aku..aku janji!!~~ehehe,aku memang nakal orangnye,n nan sgt2 tahu 2..n dye akan salu bersabar walau cmner pown perangai aku..aku mengaku yang sebenarnya aku suke tgok dye marah2,aku suke tgok dye jelez2,aku suke tgok dye majok..aku suka!!!!..coz aku tahu,itu tnda dye sygkan aku n xnk kehilangan aku..aku heppy..tapi dye SAKIT HATI..hahaha..sorry deaarr~~~p serius..aku akn sayang NAN sorang..aku jnji..ckup lah dulu aku salu sakitkan hati dye dengan skandal sana,skndal dulu..kdg2  dye rajin gak perli "xmsg ngn skndal lain?"..n aku dengan selamber jawab "xpown"..ehehe..aku syg dye!!!syg sgt2!!!..aku xtahu lar cmner nk luahkan perasaan nieyh cmner..makin hari makin aku sygkan dye,makin aku xnk lepaskan dye..aku xSANGGUP!!!!...AKU XNK KEHILANGAN DYE LAGI..love u deaarr~~




Makin kuruz koz winduuu at aku..but still cutee...^_^

IEYDA + NAN

No comments: