Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++CINTA aku hanya untuk DIA++



CINTA aku hanya untuk dye..yup..only him..sejaoh mane aku sayangkan orang laen,hati aku tetap berkata "ya!!!aku yakin,jodoh aku ngn dye..insyaALLAH.."..banyak yang istimewa tentang dye,dan banyak kurang tentang diri aku..aku bersyukur coz pat kenal dye,walaupown agak bayak kali jugak kiteorang PUTUS,tapi mungkin jodoh kiteorang,n cinta kami bertaut kembali..ehehe..dye penyanyang orangnyer,penyabar,romantik..cute of coz..

Aku mengaku,setiap kali kiteorang gadoh,salunyer berpunca dari sikap aku sendiri yang agak manja,sensitif..asyik nk memberontak ajer..n kadang2 aku xder mase tok dye,dye plk perlukan perhatian dari aku sepenuhnya,bukan niat aku xnk msg or col,tapi kadang2 aku sibuk jerk..sorry sayang..aku tahu aku salah..nan banyak berkorban masa tuk aku,xkira lar dye keje bz giler2 pown,ader jer msg dye antar..betape penting n cintanya dye at aku,p aku BODOH coz xnpk sume 2,..dalam xsedar aku da kecilkan hati dye,late replay msg dye,kadang2 lupe nk ucp mowning at dye,..hurrmmm..sorry sayang...aper yang aku salu ckp at dye hanyalah "sorry"..walaupown kadang2 dye naik hantu jgk ngn aku,ehehe..tapi dye tetap sabar ngn kerenah aku..

Terus terang aku ckp,sepanjang aku KAPEL,xkire lar ngn sape2 pown,aku xpernah disayangi seperti nan sayang aku,kadang2 npk mcm mengongkong,tapi 2 lar sebenarnya cara dye gtau aku betape dye sayangkan aku..dye bukanlah lelaki jenis yang suka marah2,yg suka meninggikan suar,dye betol2 wt aku selesa,aku nk marah2 dye pown berfikir berpuluh2 kali,coz dye terlalu baik wat aku,tapi satu jerk aku kurang suka ngn sikap dye nieyh,dye kuat jelez,salu fikir bukan2,tapi 2 tanda dye sayangkan aku..=)..aku xnk kehilangan dye lagi,bg aku sekarang,dye yang paling penting,aku da xnk menaruh harapan pada yg lom tentu tertulis tok aku,aku akan hargai orang yg sayangkan aku,n aku akan cuba sedaya upaya mempertahankan cinta kami..INSYAALLAH..


yuyue + adenan

1 comment:

Nan said...

ishk... Nak ngess!!