Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++saye ckp sye syg dye...awak ckp sye gedix??..do i care????????++

A-kisah mase dulu-dulu..=)

ha???..aku syg sape nieyh??..sape??..hahahaha...semestinye pakwe aku lar!!..akekeke..sape pakwe aku 2???.."ADENAN ALIMIN"..sape yg pernah "add" fb aku memng knl sape nan nieyh,coz aku nieyh suke "menggatal" ngn nan lam fb aku 2...ha??..korang ckp aku gedix??..hahahaha..suke ati aku lar,pakwe aku,sukeati lar nk manje2 pown,korang kisah per??..huk3,..sakit mate???sakit hati??..lau sakit mata n sakit hati,jgn lar nk bukak profile aku n semate nk tgok n nak mengutuk aku..lalllaaaaa~~~~..aku pown xtau lar,bukan aku jer yg suke manje2 ngn pakwe aku,ramai lagi laa...yg ko nk jeles2 nape??..y??..pakwe ko xromantik cm nan aku ker??..hah!!!..suke menyebok..suke ati aku lar..hak2...aku xkco idop ko,so ko jgn nk mengade2 nk masuk cmpur hal aku,lau yer pown jelez,tutop aje mate ngn telige ko,jgn nk kecoh2 beb..aku pown xkenal ko sape,xpernah jupe pown..yg ko nk sumpah2 aku 2 nape??...huh!!!!..ko jge jer pakwe ko,jgn nk mencelah bawah kaen org..hah!!.aku bkn pompuan yg mudah marah,p lau da melampau,memang patot pown ko kne "cincai" ngn aku...sory beb,aku xpernah nk kutok2 ko,ape ag nk mencelah hal2 idop ko ngn pakwe ko,nape??coz aku bukan jenis yag suke ambik tahu hal orang cm ko~so aku harap ko pown xder nk masuk cmpur halk aku ngan nan keyh!!..TITIK...

No comments: