Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++email from sham.my BFF...miz him!!++

memng da agak lame aku x on yahoo mail,n semalan aku terase nk bukak email aku,..seperti biase,bile bukak jer der lar email2 baru masuk,semalam der 122 email masuk,lau dulu beribu2 email masuk coz aku maen FB,sampai 16678 email yg aku xbukak,punyer lar lembap nk bukak,so aku wt keputusan tok delete jer email2 2..so sekarang aku da xmaen fb ag,so da xder msg2 fb yg masuk..baru ler ringan sikit laptop aku nieyh,sekarang aku suke antar email kat member2 aku,,aku rase lebeyh "selamat" kowt lau aku emailkan jer kat dyeorang,dari aku post2 kat wall fb dyeorang,..hak3..n aku bukak lar kesemue 122 email yg aku baru dapat tuh,,tengok2 email sape lark kali nieyh yg masuk,..dalam banyak2 email yg aku dapat,der satu email nieyh,aku dapat dari member rapat aku sendiri yg agak lame jgak lar xjupe..dalam 2 tahun gak lar..aku pown xtahu dye katner sekarang..sham memng kawan kau paling "rapat"!!..kteorang terpisah pown coz aku berpindah ke tempat laen..miz u!!!..isi email tersebut :

"salam..weit ko,asal ko delete blog ko eyh??..dengan bukak blog ko 2 jer yang ley aku tahu cmner keadaan ko sekarang,da lame aku xjupe ko.rindu weih..ehehe..eerrrmm..weeii..aku der bende nk ckp ngn ko nieyh,aku harap ko jgn lar marah aku,aku still remember per yg ko pernah ckp dulu "jgn sesekali jatuh cinta nngan member baik ko sendiri,coz t semua akan berubah sekelip mate,n ko akan kehiilangan kawan baik ko tuh"..ko nasihatkan aku cm tuh coz aku der cerite kat ko yg aku da jatuh hati kat some1 yg rapat ngn aku,aku salu cerita kat ko sal "pompuan" tuh,sal per yg aku suke sal pompuan tuh,senyuman dye,perangai dye yg giler2,n aku salu ckp yg aku lau leyh nk jer pelok2 pompuan tuh an??..ehehehe..n ko ckp aku "gatal".."miang"..aku xpernah gtau pown sape pompuan 2 an??nme dye..tinggal katner..ko nk tahu sape pompuan 2??..nme pompuan 2 NURUL HIDAYAH BT MUSTAFA..aku mintak maaf coz da khianati persahabatan kite,p aku xpat nk halang hati n perasaan aku kat ko.lau leyh aku nk gtau ko sape "pompuan" tuh mase 2,p aku takut..aku takut aku akan kehilangan kawan yg paling aku sayang!!!..setiap kali aku kuar jupe ko,aku rase heppy sgt!!..makwe aku pown xkan wt aku rase heppy cm ko wat aku heppy,setiap kate2 ko ley wat aku tergelak,n senyuman ko leyh wt aku lupe sume masalah aku..sebb tuh lau aku der masalah jer teruz kol ko n nk jupe ko,ko pernah ckp "ko nieh,asal der masalah ngn awek ko,bru ko ingat aku"..ehehe..aku suke bile ko marah2 aku,bab aku tahu,setiap kate2 marah ko tuh ader betolnyer,n aku pat rase yg ko sayangkan aku..ehe..lau ko nk tau,bukan time aku gadoh ajer aku ingt ko,tiap2 hari,tiap2 jam,tiap2 minit,tiap2 saat aku ingat ko,p xkan lar aku nk gtau ko lark,t ko ckp aku poyo lar,giler lar n cm2 agi larh..hahaahahaha..p aku xkisah coz aku suke,...bile ko ckp ko nk pindah,aku jadi serba salah,aku rase cm nk mati!!..aku rase cm sebahagian diri aku akan hilang,aku syg ko ieyda,lau leyh aku xnk ko pindah,..aku der jupe ko an,p aku langsong xtunjukkan yg aku sedeyh bile ko nak pindah n ko der ckp "ko suke sgt lar an aku xder..xder sape ag daa nk berleter kat ko..ehehehe..t.care keyh yunk2..t aku xder ko jgn nakal2 plak,jge makwe ko leklok"..hanye ALLAH jer yg tau per yg aku rase ieyda,nk jer aku pelok ko n ckp "TOLONG LAH JGN TINGGALKAN AKU,,STAY WIF ME 4EVER,LOVE U DAMN MUCHH!!!"..P aku xpat nk kuarkan kate2 2 hanye kerane aku xnk kehilangan ko tuk selame2nyer,biarlah ko jaoh asalkan ko still sygkan aku walaupown hanye sekadar "kawan"..lau ko nk tahu,lepas jer ko pegi,berderai air mate aku beb,xpat aku nk tahan daa time tuh,aku blik terus duk lam bilik..time tuh aku rase nk giler,nk jer aku menjerit sekuat2 hati aku,aku putus cheta pown xder nk meraung cm tuh..hahaha...ko terlalu istimewa beb,aku tahu,aku xkan dapat kawan yg the best selain ko,..bile aku teringatkan ko,aku dengar sore ko yg aku rakam time kte sembang2 berapi kat tepown,aku rakam senyap jerk,tkut t ko marah aku lark..ehehe..bile aku dengar je sore ko,dengan per yg ko borakkan 2,aku rase rindu sgt kat ko beb,tetibe aku rase sebak jerk..aku akan ulang berkali2,sampai aku tertidow...aku mintak maaf coz gtau semua nieyh..da lame sgt aku simpan semua rase nieyh..makin aku simpan,makin beranak-pinak pulak rase sayang aku kat ko,aku tahu ko akan rase something bile aku luahkan sume nieyh,p aku nk ko tahu,sebenci mane pown ko kat aku pas nieyh aku nk ko tahu yang aku sentiase ader tok jadi "kawan" ko..wassalam.."
ya ALLAH...lepas jer aku bace email nieyh,aku rase sebak sgt..sham!!!..nape ko xpernah nk gtau aku semue nieyh!!..nape baru sekarang!!...aku xkn pernak benci ko sham,aku tetap akan sayang ko same seperti dulu!!!..xkan der sape2 dapat pisahkan persahabatan kite sampai bile2!!!..aku pown syg ko sham,syg sgt2...ko lar member aku paling rapat,aku langsong xtahu yg ko suke kat aku,coz ko salu cite sal "pompuan" tuh kat aku,ingatkan awek ko,xtahu pulak "pompuan" yang ko maksudkan tuh aku..maafkan aku sham,aku xpat teke per yang tertanam lam hati ko,..p aku nk ko tahu,aku pown sebenarnye syang gile2 kat ko,sebak gile aku nk tinggalkan ko time 2,aku pown pat rase yg same cm ko rase bile kite da jaoh dari sesorang yg kite rapat "giler2"..ehehe..thx sham...love u!!!...ko kawan aku sampai bile2!!!..lau der jodoh ngn ko pown per salah,ko pown encem giler!!!,..akeke...opss...mizz u 2 dear...^_^

No comments: