Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

++M.R PLUE my teddy bear++

m.r plue nieyh dihadiahkan oleyh mybeloved nan,comel an??cm aku jgk..wahahaa..(agak perasan d stu)..korang leyh tgok pic aku ngn mr.plue kt atas tuh,aku nak upload kt post aku nieyh,tapi der prob plk...hurmm..mcm2 masalah tol larhhhh....nan hadiahkan aku teddy lam 7 or 6 bulan yg lepas,sekali ngn rantai,dye pakaikan kt teddy,mula2 aku xperasan sgt,bile aku da kuarkan dari kotak n aku pelok2 cium teddy tuh,aku rase cm der sesuatu yg tajam tercucuk2 at aku nyer pipi,tengok2 ader seutas rantai at teddy tuh..cntik sgt2..tengsss syg..nan ader ckp "der bau abg x at teddy 2??..sebelum abg antar teddy tuh,abang pelok n cium2 dulu teddy tuh,t lau cyg pelok n cium teddy tuh,maknanya cyg dah bls pelok n cium abang"..ehehe..aku ingat agiyh ayat tuh,soooo sweeeeeeettttt!!!!!~~~~~..

tiap2 mlm aku berkepit ajerk ngn m.plue,bila aku igt per yg nan ckp,aku tersenyum sorang2..YA ALLAH,time tuh ALLAH jer yg tahu,rinddduuu nyer aku kt nan,adik aku nk pinjam pelok pown aku xkasi au,ner leyh!!!!!!!!!!!...aku jer leyh bls pelok n cium nan,owg laen xleyh!!!walaupown adik aku sendiri..wahahahha..cian,dye ckp aku kedekut,p aku xkesah,aku wt bodoh ajerk...agagaga..p kdg2 dye der gak curi2 pelok,p xkn aku nk marah plk an,aku kdg2 gurau ajerk ngn adek aku tuh..siang2 nk pelok leyh,p malam??SORRY...aku akan pastikan sape2 pown xleyh rampas mr.plue dri aku bile time malam hari...hak2...aku akan pastikan,m.r plue akan sentiasa di dalam keadaan "sihat",terurus.aku akan jage mr.plue elok2,cm aku jge diri aku sendiri...PWOMIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: