Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

NAK PINJAM JET NAJIB

Photobucket
BIAR...
Hidup tak mewah
Hidup tak megah

Asal HATI tenang..HATI senang
BIAR...
Rumah tak BESAR

Harta tak BANYAK




Asal HATI rasa bahagia...bahagia tak semestinya ada WANG yang banyak...ada RUMAH BESAR...cukup lah disamping ada keluarga yang memahami dan saling menyayangi..penuh dengan rasa cinta...rasa cinta pada ibu dan ayah..rasa cinta pada adik beradik..rasa cinta pada saudara mara..rasa cinta pada suami dan anak..
Alhamdulillah..aku dikurniakan FAMILY yang sangat menyayangiku..umi dan abi sangat-sangat mencintaiku...adik dan abang yang sayangkan aku...saudara mara yang sentiasa ambil berat tentang diri aku..sejauh mana pun aku berada sekarang...keluarga ku disini (sarawak keluarga mertua) yang sangat baik dan melayan aku bukan seperti orang luar..malah aku dapat rasa kasih sayang dari emak dan ayah seperti umi dan abi aku..memang tak sama dengan kasih syg umi dan abi...tapi alhamdulillah lah mereka anggap aku macam anak sendiri...
Aku rindu mereka..family aku di DUNGUN TERENGGANU...saudara mara aku..gelak ketawa..peluk cium...rindu dengan semua...BOLEH TAK PINJAM JET NAJIB BEBERAPA HARI???..nak balik terengganu 

No comments: