Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Contest AKAR KITA ZAPIN 2015

Photobucket




Alhamdulillah...DUDUK...BACA...SHARE...dah jadi juara mingguan...korang nak tengok je ke? bukan susah pon...senang je...korang hanya perlu share buletin AKAR KITA ZAPIN 2015 yang akan menjelajah ke seluruh malaysia...aku ni suri rumah..tak bekerja...so aku syor kan pada suri rumah yang tak bekerja..yang mempunyai banyak masa..luangkan sekejap dengan apa yang aku nak share ni ye...
Minggu ni aku juara tak semestinya minggu seterusnya aku akan terus kekal juara...korang yang baru nak join pon boleh lintas point aku...sebab benda ni kalau RAJIN SHARE kau lah juaranya...TARIKH TAMAT CONTEST IALAH PADA BULAN OGOS NANTI!!!
aku pun tak lah 24 jam mengadap lappy n phone..jadi korang memang berpeluang besar untuk menang. apa hadiahnya?
JUARA :
PERCUTIAN PENGINAPAN DI HOTEL KL selama 3 hari 2 malam, SIJIL, barangan AKZ
NAIB JUARA :
TIKET PENERBANGAN PERGI BALIK DALAM MALAYSIA, SIJIL , barangan AKZ
KETIGA :
PENGINAPAN DI HOTEL SELAMA 3 HARI 2 MALAM destinasi dalam malaysia , SIJIL , barangan AKZ
MENARIK BUKAN????..apa lagi..jom join...boleh pm para juri kita dibawah :

CONTEST INI HENDAKLAH DI POST DI LAMAN FB SAHAJA...BUKAN DI BLOG YE...UNTUK KETERANGAN LANJUT BOLEH PM JURI DI ATAS
Tapi SEBELUM ITU...FOLLOW AKU untuk BULETIN SETERUSNYA..untuk KETERANGAN SELANJUTNYA...TQ

No comments: