Assalamualaikum..Selamat Datang Ke Blog Saya..Harap Memberi Manfaat Kepada Semua :)

Followers

Tak sabar oiiii

Photobucket
Sepertimana yang lain hidup berjauhan dengan keluarga.. rasa tidak sabar untuk balik beraya... lagi seminggu aku dekat sarawak.. lepas tu aku bertolak balik ke terengganu untuk berpuasa seminggu dan terus beraya seminggu disana.. iyeee.. memang tak lama aku balik sana.. sekurang2 nya suami aku sanggup ambil cuti selama 2 minggu untuk balik terengganu.. dia berusaha untuk tidak menghampakan harapan aku... 
Sudah lebih setahun aku dekat sarawak ni.. sepatutnya aku cop buku dokumen perjalan terhad aku setiap 3 bulan.. tapi sepanjang aku duduk sarawak ni.. tak pernah sekaliiiii pon aku cop... Haas's...berdebar bukan main aku nak settlekan masalah ni kau tau..takut2 kene denda sebab tak pernah cop kan.. huhuhu.. tapi Alhamdulillah... semua dipermudahkan... dah la tak kene denda.. dyeorang pon takda nak marah2 aku... layanan pun terbaiiiikkkk... sekejap je dokumen tu siap dicop... hehehehe...ni la dia haaaa.. 

Aki dah mula tak sabar nak susun2 barang aku nak balik nanti... bag sage stnby... punya la xsabar nak jumpa family..rindu nak peluk cium umi ngn abi.. rindu gelak tawa adik2....    :(


No comments: